Minkälaista ruokaa vappuna.Vai onko vaan juomaa .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 09:46

Tortilloja monenlaisilla täytteillä, salaattia, aikusille olutta ja viiniä, lapsukaisille limpparia.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 09:08

Tavallinen ruoka yksineläjällä On pari tippaleipää joita murustelen, en marssi, radiosta kuulin että se homma on vaimenemasa. Ainoa marssi missä olen olut on Helsingin Jeesus marssi.

Lähteet:
oma oletus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:13

gravilohta, smetanasilliä, kananmunaa, keitinpottuja , lihapullia, possunpiffei, grillimakkaraa,leipää , skumppaa ja valkkarii , kahfii ...noita sit jossain järjestyksessä ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:33

Nakit varattu ja lohisalaattia.Alkon tuotteita jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:47

pastaa ja skumppaa todennäköisesti tänä vappuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:13

Meillä syödään mitä pikkuihmiset haluavat ja simaa olen tehnyt ja munkkeja heille paistan. Ei ole aikuisten juhla meillä, ei ole ollut 35 vuoteen, voidaan juopotella muulloinkin, ei ole kalenteri juoppoja meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:27

Ihan tavallista ruokaa syödään meillä vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 11:39

Saamani hyvällä lohiohjeella ajattelin kokeilla sitä sunnuntaina. Muuten syödään sitä mitä mieleen juolahtaa, en ole suunnitellut mitään. Tänään syön kyllä kalapuikkoja ja pottumuusia, jonka lopusta sitten huomenna teen jauhelihaperunasoselaatikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 12:00

Nakit ja perunasalaatii kuuluvat vapun aattoon. Aamulla sitten brunssille mökin grillikatokseen. Päivällä grillattua possun sisäfilettä lisukkeineen. Paljon pikku hyveitä naposteltavaksi. Juotavaksi peristeisiä vappujuomia. Kuohuviiniä, valkoviinniö ja pikasimaa (kossu ja rusinat).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 14:09

Aivan normaali ostokset teen kaupasta. Nakkejen ja perunasalaatin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 15:21

kylläpä menu kalapuolelle kääntyy,
ja juomapuoleksi huuberi hyvin riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 17:21

Aivan normaalia perusruokaa mitä yleensäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 18:25

Jotain grillattuna ehkä vihanneksia ja couscousta,bratwurstia ja punajuuribulgurisalaattia..katsotaan mitä mielikuvitus teettää.Kuohahtelevaa ja viintä,mainion lohimousseohjeen olen jemmannut parempaan talteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:22

Syön jauhelihakeittoa ja kraanasta vettä päälle. Illaksi olutta varattu, jos sattuu maistumaan. Siinä ne vapun eväät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 20:36

Enpä ole ehtinyt juuri suunnittelemaan. Jääkaapissa on hornetteja, broiskunsuikaleita ja pakkasessa wokkivihanneksia. Syömme siis kanaa pääasiassa ja ehkä, jos sää sallii aloitamme kesämökin siivouksen vappupäivänä. Siinä välissä grillaamme myös jotain, salaatteja lisukkeeksi ja paistamme yrttipatonkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 23:35

Chevre-kanaa ja lohkoperunoita. Salaattia. Juomana vesi tai maito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 00:16

Nakkeja ja perunasalaattia TIÄTYSTI mut ei alkoholia yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 20:05

Nakit ja perunasalaatti, tietenkin sima ja rosetit olivat meillä Vappuna!!!