Vieläkö asunnossasi on lämmöt päällä?

Meillä ei ole ja,kun sängystä nousin olin,kuin jääkaapissa.Soitin tulikivenkatkuisen puhelun huolto firmaan ja lupasivat tulla korjaamaan asian,saa nähdä palautuuko lämpö vai pitääkö nousta parrikaadeille.

Avainsanat: koti kylmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 08:57

Päivisin pois ja iltasella tulee lämpö,yötävasten.On kivempi nukkua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 08:48

lievästi haalea vesi tuntuu pattereissa kiertävän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:16

Vaaleina ja haaleina ovat.

Lähteet:
oma kosketus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:29

Täällä maalla ilmalämpöpumppu päällä ja just laitoin yhteen pystyuuniin tulet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:14

Kyllä meillä on vielä, mieheni on aina viluinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 11:36

Just aamulla kokeilin keittiön pattereita,ovat nollalla,mutta lievästi haaleat.Makuusalin puolella tarkoituksella ollut lämmöt poissa koko talven,tykkään nukkua viileässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 11:37

Lattialämmitys on edelleen päällä, lisäksi ainakin tänään laitan takkaan tulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 11:43

On kyllä. Sekä kotona, että mökillä. Termostaatit kyllä hoitavat oikean lämpötilan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 14:13

Ovat vielä päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 17:24

Lämpimältähän nuo patterit tuntuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 17:29

kylläpä olisi lämpimät patterit, ellen olisi termostaattia pienemmälle kääntänyt, viihdyn viileässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:23

Vielä tuntuu olevan. Eikä muutenkaan ole kylmä ollut, vaikka ikkuna makkarissa auki yötä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 23:37

Lämmitys on vielä päällä. Ja syytä onkin, tänään Helsingissä oli todella kolea päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 09:54

Ajoittain, kun varsinkin iltasin tuntuu viileältä, laitan ilmalämpöpumpun vähäksi aikaa hurisemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 02:53

On patteri haaleana..ja välillä poltamme olohuoneen takassa tulta,kun antaa niin suloista lämpöä..