Minne voin laittaa asunnon myynti-ilmoituksen netissä ja maksaako se? En halua maksaa välittäjille,kun kuulemma voi itsekin myydä.

Avainsanat: myynti-ilmoituksen asunnon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 18:40

Ilmanen, jos vielä voimassa: [email protected]
www.findit.fi, Etelä-Suomen lääni
OIKOTIE.FI VERKKOILMOITUS - ASUNNOT, TOIMITILAT
Hinta:
Myytävät 80 € / 4 viikkoa
Vuokra-asunnot 65 € / 4 viikkoa
Vuokrattavat loma-asunnot 65 € / 4 viikkoa tai 180 € / vuosi
Jos päädyt myöhemmin valitsemaan kiinteistönvälittäjän avuksesi, voit saada ilmoittelustasi takaisin 80 €.

Lähteet:
ks. yllä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 19:03

www.google.fi/aclk?sa=l&...ts_forsale

kokeileppa vaikka tuotaki. en kyllä perehtynyt siihen sen kummemmin että maksaako vai eikö, mutta siehän sitä asuntoa uot myymässäki ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 11:32

Älä lähde sille tielle.Käytä ammattilaista,koska ammattilaisen kanssa solmitut kaupat takaavat sinulle 10 vuoden takuun.Jos itse sooloilet,sinulla ei ole mitään turvaa.
Ota yhteytta Aninkaisten Kiinteistövälitykseen:Jethro Rostedt puh: 040 738 3420,hän on poikani ja puhun puolestasi,että saat provisiota lasketuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:37

ostarin ilmotustaululta mulla on mennyt molemmilla kerroilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 11:35

asunnot24.com
nettiasunto.com

Lähteet:
internet