Onko missään pakkasta että jäätilanne? täältä lähti jäät eilen ja harvinen ilmanpaine joka on lähinnä teoreettinen

Tuorein säähavainto: 29.4.2010 2:20 Suomen aikaa
Lämpötila 0,7 °C; kosteus 60 %; kastepiste -6,2 °C; länsituulta 4 m/s; puuska 5 m/s; paine 1013,2 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km

1013,2hPa

Lisätty: 29.04.2010 - 17:37

Ilmanpaine standardi mm ilmailussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 08:42

Kiva kuulla että jäät lähti.Soittelin vasta tuonne Imatralle sanoivat jäitten olevan vielä.Taisi poistua sieltäkin.Kanta-Häme 1+yöllä pakkasen puolella.Aamu valkeni osittain valkoisena ja tihku sateisena.
Ei tuuletkaan haittaa.Yö nukuttiin tosi hyvin.Puissa muuten pienet hiirenkorvat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 03:32

Tähän aikaan yöstä mittarimme näyttää -1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:58

Hyvä, että jäät lähti,
täällä näkyi iltatähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:33

No eipä ole kaikki jäät lähteneet järvistä.mutta kyllä ne varmaan ennen kesää lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 10:48

Kylmää, liki nollaa oli jo tuohon aikaan. Ainakin pihassamme on vielä vesilammikoissa jäätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:38

Eilen näkyi Saimaa olevan jo vapaa jäistä. Milloin lähteneet, siitä ei ole havaintoa minulla. Pakkasta on harvase yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 15:24

Pakkasta ei ainakaan tänään ole mutta ihan kaikki jäät eivät ole vielä lähteneet Keski-Suomen isommista järvistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2010 - 00:13

moneen viikkoon en ole nähnyt jäitä muualla kuin lasissa kilisemässä, paineet on ihan normissaan täälläkin : D