Haluatteko/odotatteko mieluimmin Napsuun kysymyksiä muilta, vai haluatteko itse mieluimmin kysyä kysymyksiä?

Ja tuleeko Napsuun liian vähän kysymyksiä mielestänne (lukuun ottamatta muutamaa poikkeuspäivää, jolloin tuli eräältä napsulaiselta mielestäni pitkälti yli 30 kysymystä, laskukoneeni meni jo sekasin jossain vaiheessa, hauskaahan tuokin oli, ei siin mitään), vai liian paljon? vaiko peräti sopivasti päiväänne täyttämään? ja arvannetteko kaikkia kysymyksiä ees kysyä, vai tuleeko pupu pöksyyn, 'en mä tällaista kehtaa kysyä'?

Avainsanat: napsu kysymys vastaus paljon vähän sopivasti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 18:52

duoda duoda, mistähän alkaisin tään vastaus stoorini. kröhöm ja avirkamies yskäisy päälle. noni nyt olen valmis. mulla on sekä että, eli kysymyksiin on kiva vastailla jos ne vaan on mielenkiintoisia tai että yleensäkkin osaan/ pystyn/ kykenen vastaamaan niihin. kysyn ja keksin kysymyksiä mielelläni ja on kiva nähdä että jotakin kiinnostaa kysymykseni, koska vastaa siihen. minua ei haittaa vaikka tossa taannoin tuli se n.30 kysymystä putkeen samalta kysyjältä, eihan niihin tarvitse kaikkiin vastata jos ei halua. jup ja välillähän on niitäkin päiviä ku napsuun tulee pari hassu kysymystä ja niistä kumpikaan ei (kiinnosta) se on vähän booring. siilon yleensä itselleni tulee niitä ahaa elämyksiä ja pistänki itse kysyen ja kahton tuleeko vastaus saldoa. näköjään mul tulee aika hullujakin kysymyksiä, kuten se (valehtelisitko tuttavan puolesta jos hän on tehnyt henkirikoksen) se oli jo vähän niitä kiikun kaakun kysymyksiä, että kehtaanko kysyä vaiko en. no ei tää nyt sitten hirveen pitkä stoori ollutkaan ja tää oli niitä kivoja kysymyksiä mihin tykkää ja jaksaa vastata vähän pitemmältikin.
: )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 22:11

Minä nyt olen ollut enemmänkin sielä vastaaja puolella, kysyn aika harvakseltaan, lähinnä silloin jos ei kukaan muu ole kiinostavaan aiheeseen puuttunut.

Kirjotettuani jo toistatuhatta vastausta jaksan ihan hyvin elää muutaman päivän vähän vähemmilläkin. Tietysti, mitä enemmän kysymyksiä sitä parempi valikoima.

Antaa tulla vaan, kyllä Valperi vastaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2008 - 22:49

Kylläpäs sitä ollaan niin Valperia, niin Valperia, mutta asiaan.
90% :sti haluan muiden tekevän kysymyksiä ja 10% :sti kysyä itse ja mitä enemmän oppii etsimään itse vastauksia, tuo prosenttisuhde eikun vaan suurenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 11:33

Kysyn ja vastaan paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:33

vastatkaa viisaamat, minä kyselen (saatan vastatakin jos kokemuksen kohdalle osuu)