Sanotaan usein, että kyllä mummo tiesi,voi olla pappakin.Onko Sinulla ollut heitä.? Kts,lisäohjeita

Elämänohjeita, sanontoja,kodinhoito,terveys tai jotain niihin liittyvää.

Avainsanat: eipä tähän osaa laittaa avainsanoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 08:51

Aina vanhempia ihmisiä tulee kunnioittaa, vaikka ei niin viisaitakaan.Mutta täytyy sanoa rehellisesti ,että kyllä ne tiesi paljon sellaista, mitä nuori ei tiennyt.Vieläkin joskus kaipaan mummoa ja pappaa.Olin niin vähän heidän kanssaan.Yksi 10v.tta menee kuin liukuhinaa.Ohitse kiitävä aika.
Jota ei enään ole.Olin haltijoisssani kun sain olla heidän seurana.Kuunnella heidän puhuvan.Kävimme siskoni kanssa linjaautolla lauantaisin siivoamassa ..Siskoni 10v ja minä5-6v.tta.Mummo ja pappa olivat huonokuuloisia ja näkö oli olematon ,Kovin kankeita.

Kysyjän kommentti

Kiitos, näinhän se on, kiva muistella ainakin mummoa ja pappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2010 - 00:19

Kyllä minun rakas kasvatusäitini tiesi. Niiden pohjalta olen yrittänyt elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 01:52

Kyllä on ollut, ja kunnioitan heidän elämän viisauksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:48

Itselläni ei ollut siihen mahdollisuutta. Harmin paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:45

Oli mummo ja äiti, jotka tiesivät elämän viisauksia paljon enemmän kuin nykyään tiedetään. Harmi. Nuoriso jää paljosta paitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 22:09

Kyllä Mummot ja Papat tietää, vanhan kansan viisauksia olen kuullut kuin itsekin käyttänyt niitä, nykyelämässäkin lapsiini ja lapsenlapsiini!