Millaisen kukkakimpun solmisit jos edessäsi olisi paljon erilaisia kukkia? Kenelle sen ojentaisit?

Lisätty: 29.04.2010 - 20:15

Voi kiitos, joku taisi ajatella minuakin kukkasin. Ilahduin kovasti. Itse tekisin kesän tullen kimpun luonnonkukista ja erilaisista heinistä. Veisin sen mökille tuvan pöydälle.
Jos edessäni olisi paljon erilaisia kukkia juuri nyt tekisin kimpun kieloista, ruiskaunokeista ja sekaan jotain valkoista esim. harsokukkaa. Kimpun ojentaisin, lämpimän halauksen kera äidilleni jolla on surua juuri nyt.

Avainsanat: kukkia kimppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 20:01

Niittykukista tekisin ihanan kimpun. Keräisin niittyleinikkejä, puna-ailakkeja ja kissankelloja kimppuun. Laittaisin vielä pari kolme heinää joukkoon. Menisin naapuriini kylään mökillämme ja sinne sen antaisin.
Nyt jos itselleni saisin valita äitienpäiväkimpun niin siihen haluaisin keltaisia ja valkoisia freesioita. Ovat tosi kauniita ja ihania tuoksultaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 21:01

Minä ruusuista kimpun tekisin ja vähän harsokukkaa lisäksi, ruusut ovat minun lempikukkiani ja äidilleni sen ojentaisin kun äitienpäivä on lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 21:11

Minä kohta kieloista teen mansettien kera. Tuoksu on huumaavaa.Paljon kielonkukkia ja lehdet kauniin pyöreästi ympärille ,vielä se mansetti siihen alapuolelle .Voi tuota ihanuutta. Kesällä otan niittykukkia ja ojennan napsunvälityksellä sinulle.Kielot tulee omalle keittiön pöydälle tuoksutteleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 21:17

Luultavasti tyytyisin vain keltaisiin ruusuihin,kauniisti sidotut ruusut ja ojentaisin rakkaalleni,äitiä ei ole enää kukitettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 22:00

Antaisin suuren punaisen ruusu kimpun jokaiselle napsulaiselle kiitoksena ystävyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 22:24

Tusinan vaaleanpunaisia ruusuja ojentaisin isoäidilleni. Äitini ei ole enää viettämässä äitienpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 23:47

Laittaisin siihen kaksi punaista ruusua ja valkoisen freesian, hieman harsokukka ja pari kaislaheinää. Sen ojentaisin rakkaalle vanhemmalle miniälleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 23:47

Äiti pieni, orvokit kukkahan jo saa, niin kauniina ne jälleen kukoistaa.
Eipä minullakaan ole äitiä enään, orvokit hänelle ojentaisin.suukkojen kera.

Lähteet:
oma toteamus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 08:02

Monisia eri kukkasista tekisin ns. kesäkimpun eli luonnonkukkia: sinistä ja valkoista väriltään, joukkoon hieman keltaista ja ripaus punaista. Sen voisin ajatella ojentavani hyvälle ystävälle kesätervehdyksenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:45

Heijaa ruusut tulipunaiset. Sua varten vain on kukkineet. Kauneimmat tuon niistä sulle.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:47

Keräisin luonnonkukista erilaisia kimppuja. Toisin kotiin parvekkeelle kaunistamaan harmaata ja rumaa parveketta. Lupiineista ja päivänkakkaroista saa kauniita yhdistelmiä. Mutta lukemattoman monet muutkin luonnonkukat käyvät samaan tarkoitukseen.