Etsivät etsivät aitoja aitoja kepeillä kepeillä?

Tämä oli vastaukseni lakkaa satamasta kysymykseen , joka katosi
Onko Sinulla jotain tämän tapaisia sanontoja mielessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 09:39

Näkövammaiset.

Kysyjän kommentti

Vedin pitkää tikkua Sinun ja Vähäviisaan kanssa ja arvaa mikä tikku tuli. Vastaus on tässä
Kaikki olivat hyviä Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 19:43

näkövammaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 23:39

Tuokin on minulle ihan uusi sanonta. Ei muistu mieleeni mitään vastaavia toisto toisto sanontoja sanontoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 01:37

Kun lakkaa satamasta niin haetaan lakkaa satamasta

Kun rahalla on arvoa nii Arvolla ei ole rahaa ja kun Arvolla on rahaa niin rahalla ei ole arvoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 10:47

Kokko kokoo koko kokon kokoon.

Lisätty: 29.04.2010 - 10:52

Sirkka-Liisa, kiitos lauseestasi. Se oli mainio! Ja minulle ihan uusi.

Tässä saksanlukijoille: Die Laden, die in der Laden Laden laden, laden die Ladenmädchen ein. (Apupojat, jotka kaupoissa latoivat laatikoita, kutsuivat puotitytöt ulos)