Oliko päiväsi antoisa? Aurinkoinen vai sateinen?

Avainsanat: päivän mukavin asia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 09:33

Loistava mökkipäivä, joka sujui ulkoilun merkeissä. Ei ollut kiireitä minkäänlaisia.

Kysyjän kommentti

Mökkeily on kivaa ja siitä saa taas nautiskella monta kuukautta. Toivokaamme lämpöisiä mökkikelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 18:31

Aurinkoinen päivä oli, otin vähän aurinkoa tähän Psoriasikseen ja iho on vähän punainenkin, en palanut ole mutta huomenna se on jo päivettynyttä ihoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 19:01

Työpäivä oli kiireinen, mutta oikein mukava. Ja aurinko on paistanut koko päivän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 19:07

Aurinko on paistanut Keurusselän rannoilla. Kaunista, mutta piti hanskat ottaa käsiin kun aamupäivällä lähdin sauvakävelylle. Iltapäivällä tarkeni ilman käsineitä. Viileä tuuli oli. Viime yönä pakkasen puolella kävi mittari.

Lähteet:
oma toteamus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 19:49

aurinkoinen komia päivä Hesassakin, 'varastin' aikaa parin tunnin lenkille, kävin katsastamassa olisiko keltavuokot jo ilmestyneet, eivät olleet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 21:49

Työntäyteinen, selkeä taivas. Ei paistanut eikä satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 23:33

Kylmistä lupausksista huolimatta päivästä tuli aurinkoinen ja lämmin. Nyt ei enää ole lämmin. Kohta pakkasen puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 01:44

Aurinkoinen mutta kylmätuulinen. Jopa jotain sain aikaankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:53

Päivä oli oikein antoisa. Upea ulkoilusää, ja tulikin tehtyä pitkä lenkki pitkin rantoja. Tänään on sitten jo vähän toisenlainen ilma. Koko päivän satanut.