Teetkö ja järjestätkö ystävillesi/perheellesi koskaan brunssia?

Avainsanat: pitkä aamiainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 19:07

Kyllä olen ja Vappuna on taas sellainen luvassa. Tarkoitus on aloitella aamulla kymmenen korvilla lasillisella kuohuvaa ja sitten herkutella pitkälle päivään. Joskus brunssi on jatkunut yömyöhään saakka!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 19:04

No perhe on hajonnut, lapset lentäneet pesästä aikapäiviä sitten. Mutta mitään pitkää brunssia en järjestä.
Eivät edes odota sitä minulta. Kyllä äiti heille piirakkakahvit laittaa, tulevat sitten milloin vain.
Se voi olla hyvinkin lyhyt hetki. Anne tyttäreni piipahtaa melkein joka ilta.
Silloinkaan ei mikään hyvä makea kelpaa, ne linjat, ne linjat.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 21:48

Kyllä meillä brunssitellaan, ja vappuna kokoonnutaan yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 23:32

Harvoin kun perheenjäseniä meillä yöpyy, tahtoo yksi jos toinenkin herätä niin viimetippaan, että kiireisesti haukkaavat aamupalan ennen kotialähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 08:15

Brunssi sijoittuu aikalailla aamupäivään tai viimeistään siinä klo 11:n aikaan. Meille ei ole tapana kutsua ketään niin varhain. Harrastamme enemmänkin iltapuolen pitoja, maalla on isompia joukkoja joko syysjuhlan tai rapukestien muodossa ja silloin on kyllä ns. noutopöytäsysteemi.
Vappua emme vietä, ja kun katsoo allakkaa, ei siinä lue mitään sellaista joka edes velvoittaisi juhlimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:32

Mökillä joskus aamulla kun on porukkaa kyläilemässä. Joskus käy niin, ettei ole ehditty nukkumaankaan. Silloin jatkuu aamu pitkällä brunssilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2010 - 19:55

En ole brunsseja valmistellut, kun kaikki perheenjäsenet ja ystävät ovat pitkin maata levällään kun enon eväät.