Löytyykö hyllystäsi puutarha-ja viljelyopaskirjoja?

Mulla on monta kirjaa isän peruja,mutta uusi kirja ilmestynyt,mikä kiinnostaa.Aihe ajankohtainen.

Avainsanat: kodin puutarhaoppaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 13:07

puutarha kirjallisutta enenmäkseen ja joka kevättalvi niitä tulee kevän huumassa lueskeltua ja sit taas kun pääsee tuonne tositoimiin vielä tarkasteltua, et kui tää puska ny si pitikään katkoo ...en myöskään koskaan jaksa olla ihailemati niit mahtavia kuvia noist kasveist , eikä kateuteni saa rauhaa ...eikä ihmetykseni , et mix ei mun tarhani ja kukat ole kuin nuis kirjois...vaik ois samoi kukkii ja pensai niin ei ole sinnepäinkään kuin kuvissa täällä meitin tarhas...no se on vissiinkin siit sit kii, et mullas nuo kaik viihtyis paremmin , kuin tääl kallionpääl, mihin ei sitä multaa olla rekkalasteittain rahdattu ja komparikaan ei valmista niin paljoa kuin tarvetta ois....muut.. tilaukses ois traktorin kuormallinen hevosenlantaa ...joskos sit..ois puskat ja kukat loistossaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 12:42

Minulla on niitä monta erilaista, kävin harrastuksena Tuorlan Maaseutuoppilaitoksessa yrtti ja luomuneuvojan opit ja kirjat ovat siitä jääneet minulle ja kyllä minä useasti niitä katselen ja virkistän muistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:07

Ei valitettavasti löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 13:17

Joitain puutarhajuttuja löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:20

Tuo on yksi kirjalaji jota ei meiltä löydy. Sen verran mitä kasvien kanssa ollaan tekemisissä vanhat "maanviljelysopit" riittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 14:02

Kyllä niitä löytyy, joskus olen ostanut inspiraation innostamana. Ainakin teokset: Tyylikäs ruukkupuutarha, Kotipihan kivet ja kiveyset, Toukohärkä ja Kultasiipi löytyvät. Nuo muistan ulkoa, ja uskon että löytyy vielä paljon muitakin teoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 14:25

kyllä tuolla hyllyssä pölyyntymässä muutama löytyy, siellä perittyjen osastolla, ei kuulu minun vakio lukemistooni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 15:15

Sipulit,perunat,tillit osaa viljellä ilman oppaitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 17:31

Piti oikein käydä yyvimäs tuot kirjahyllyy ja siel täl hetkel Kukkiva kotini, Kodin kukoistavat kasvit, Luonnonmukainen kotipuutarha ja Oikotie kauniiseen puutarhaan ja tuolt "varastoist" löytyis varmaan lisää. Näit ain näin kevät- syksyaikaan tutkailen, josko jotain vinkkiä ain johonkin pulmaan löytyis, mut onhan meil nyt sentään Napsu, josta kysyä asiantuntijoilt:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 17:51

Ei löydy vaikka joka vuosi hurahdan yhä syvemmälle näihin puutarhajuttuihin, mutta se on harrastukseni ja työn vastapainoksi mainio rentoutumiskeino. Sen sijaan puutarha-alan lehtiä on kamalasti ja vielä kirjastosta kannamme lisää. Kivoja vinkkejä olen löytänytkin tulevalle kesälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 18:22

Ei puutarhakirjoja löydy vaan kukkakirjoja kuten "Kiehtovat pelargonit"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 19:24

Ei löydy, mummolla on muita kirjoja. En pysty puutarha- ja kukkaistutushommiin enään. Nuorena oli aika toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 19:35

Minulla oli useita puutarha-alan kirjoja hyllyssä pölyttymässä. Laitoin ne kirpparille myyntiin ja menivät heti kaupaksi. Lehdistä ja netistä löytyvät kaikki tarpeelliset neuvot ja niksit.