Onko sinulla kivipestyt farkut käytössäsi?

Järkytyin,kun katsoin ohjelman miten näitä farkkuja kivipestään ja ihmiset saavat kamalan keuhkosairauden.

Avainsanat: kivipesu vaarallinen ihmiselle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 21:50

katsoin saman ohjelman , eikä ole kivipestyt farkut minulla nuo ainokaiset jotka ovat sretsiä :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 21:43

Kun en omista kun yhdet farkut, eivät ole kivipestyt. Käytän vain talvella.

Lähteet:
oman ajattelun tulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 22:02

Ei oo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 22:20

eipä ole tullut hankittua vaikken ole ollutkaan tietoinen moisista taustoista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 22:42

Ei kait kivipestyistä farkuista käyttäjälle pölykeuhkoa tule,vaan työntekijöille,vai mitä?
En tiedä,onko mun uudenuutukaiset farkut kivipestyt,mutta strechiä ei ole pätkääkään,ovat mukavan lökot "boyfriend"mallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 00:53

Kyllä nyt vähän harmittaa kun näin hyvä ohjelma on mennyt sivusuun. On farkkuja, kaikenlaisilla pesuilla. Voi olla kivipestyjäkin, ainakin kulutuspestyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 02:11

ei ole koskaan ollut,eikä koskaa tule olemaankaan,,ongelmat olen tiennyt aina ja iänkaikkisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 05:48

Ei ole, eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 07:19

On kyllä toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 08:27

Ei ole. Käytän ns. "juhlallisempia" farkkuja jos käytän. Yhdet on nykyään ja sen lisäksi vapaa-ajan käytössä joitain vanhempia "vuosikertoja", käytän niitä maalla. En ole farkkuihminen.
Viime aikoina olen katsellut suomalaisten pukeutumista vertaillen muiden maiden pukeutumiskulttuuriin ja Suomessa liikutaan kyllä hirvittävissä vaatteissa! Kaikki ala-arvoinen vaate kelpaa ja liekö siitä syystä kun täältä ei saa kunnollisia laatuvaatteita vaan täytyy ostella muualta.
Lähden taas kohta shoppailemaan..... (meni vähän ohi aiheen..).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 09:01

Ihan pesuainepestyt farkut vaan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 09:25

En ole käyttänyt farkkuja 20-vuoteen. Enkä enää tule käyttämäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 10:03

En ikinä haluais itselleni sellaisia housuja.Tosi harvoin käytän mitään farkkuja.Ihan tavalliset varkut jos käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 10:44

ei ole kivipestyjä,
parilla eurolla kirpparilta ostetut ovat minun farkkuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:56

Käytän farkkuja, mutta en kivipestyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 15:49

Minäkin katsoin sen dokumentin ja päätin, että enää en kivipestyjä farkkuja osta. kaapistani tosin löytyy sellaiset, pari vuotta sitten ostetut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 22:17

Farkkuja käytän tosi mielelläni vapaa-aikana. Ei ole kivipestyjä, eikä tuon ohjelmasta saadun informaation jälkeen kyllä tulekaan. Hyvä, että kuluttajille jaetaan tietoa. Ehkäpä köyhien maiden työläistenkin asiat joskus paranee, jos kuluttajat vaativat ihmimillisiä tuotanto-oloja.