Naisen nimi siinä pesupulveri mainoksessa on Marianne Åström,itse sitten muistin hänen nimensä.
Kiitos vastauksistanne.
Avainsanat: marianne åström
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Kysyjän valitsema paras vastaus
No niin, tulihan se sieltä. Mietin kauan tuota Mariannea.
Kysyjän kommentti
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
ahaa olikin eri mainos , jonka itse olen mieleeni painanut ja juuri siksi , kun se bio luvil mainos ärsyttää niin suuresti .. se kaame teko nauru siinä mainoksessa , mutta onnex on rakas kake , joka vaihtaa kanavaa , jot eipä noit mainoksia tarvitsekkaan katsoa :)
Ilmoita asiaton vastaus
no nepä olisi tiennyt, hyvä etten edes ruvennut arvailemaan
pitääköhän nämä tiedot edelleen paikkansa ?
Marianne Åström 18 v 172 cm 53 kg Helsinki, myyntisihteeri
no tuskin sentään, onhan tuosta missiajasta kulunut jo 33 vuotta
Ilmoita asiaton vastaus
Kyseessä oli ilmeisesti niin vanha mainos, etten ollut syntynytkään :D
Ilmoita asiaton vastaus
Niin siinä usein käy, kun heittää asian vähäksi aikaa pois mielestään, se vastaus tai asia tulee itsestään oikeana mieleen. Hyvä sinä!
Ilmoita asiaton vastaus
Epäilin tuota heti alkuunsa kun kerrottiin henkilön olevan Laura Malmivaara. Marianne-nimestä tuli heti mieleen Marianne Åström, jonkin vuoden ex-missi muistini mukaan. On kyse hieman vanhemmasta mainoksesta.
Ilmoita asiaton vastaus
Marianne oli entinen Miss Suomi ja jossain vaiheessa koki ankaran burn outin.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.