Tänään on Merjan päivä ja silloin liputetaan .Onko muita nimpparilaisia ,kun liputetaan.

Lisätty: 27.04.2010 - 20:33

Ida hiffasi asian ekana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.04.2010 - 20:24

Olisiko mahdollista että itse kysyjä on nimipäiväsankari tänään? Onnea kovasti.
Pari perheenjäsentä on joille liputetaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 20:58

onne a sinulle , iskälle liputetaan 6.12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:09

Eikö meidän kaikkien liputuspäivä ollut tänään. Saamme nauttia elämästämme vapaassa maassa, kunnioittaa niiden muistoa, jotka ovat tämän maan lunastaneet hengellään vapaaksi ja myös heille
kunnioitus, jotka vielä ovat keskuudessamme.
Onnea Merjallekin nimpparin myötä.

Lähteet:
oman ajattelun tulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:12

onnea sinulle .. minulle ei liputeta , mutta kuulutetaan kyl ratios ja lehteenkin pääsen .. on sekin sentään jotain .. on nyt rintarottinkilla ja naama messingillä :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:17

Ei liputeta minun nimipäivänäni,mutta ei mitään paniikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:20

Onnea vaan sinulle, minun päivänä ei liputeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 12:16

Onnea vaan Merjoille,mun nimpparipäivänä taitaa koko Suomen maan liput hulmuta B-) ;ei enää,mutta joskus on ollut semmottiine päivä,mutta parin päivän päästä hulmuaa...<vois olla melkein arvoitus ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:59

Onnea Sinulle. Naisten viikolla ei liputeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 14:17

Liputuspäivä veteraanien kunniaksi, muuta en tiedä eli oli siis eilen.