Katsotko tänään mertarien liigan jalkapalloa?

Bayern München ja Lyon taistelevat tänään Mestarien liigan finaalipaikasta.

Avainsanat: jalkapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 20:20

Että sie taas kidutat mua, taas sen verran myöhään, jotten voi kahtella, vaik haluttaiskii. Lohdutuksena tai pettymyksenä TPS-HPK tai sit käsipalloo... mut ei toi käsipallo nyt oo yhtään sama jutska/tunne. Onneks koht alkaa jääkiekon MM-kisat, noin kaksi viikkoo jännättävää, toivotaan et Suomi tekee sen taas kuten vuonna 1995:)

Kysyjän kommentti

Loppuottelu vielä katsotaan ja sitten kesällä MM-kisat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 21:18

en kyl taida katsoa , enkä joudu kuuntelemaankaan, kun isäntäkään ei ole noist kisoist kiinostunut ... mut toivotan mielenkiintoisia peli-iltoja ...muista tankata pöytä koreaksi kaikkea naposteltavaa ja juotavaa , et ei ala huikomaan kesken pelin ja siten töllön äärest joutuisit poistuun.. tai siirä tv keittiöön jääkapin viereen .. ihan pien oma neuvo vainen jännälle illalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:20

En katso, mutta muista laittaa pelipaita päälle, ja kylmä ohrapirtelö pöydälle. Niin ja muista kannustaa minunkin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 03:39

21-22 välillä pehkuihin ja nyt olen WC-reissulla, kohta taas unta palloon. Siinä mestareiden liigaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 14:07

En katso.