Jos tilaan Au miel nimistä espressoa, mitähän minulle tuodaan?

Avainsanat: au miel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 18:21

Espresso hunajalla.

Valmista espresso ja lisää hunajaa maun mukaan

Lisätty: 27.04.2010 - 18:24

hitto kun hidastaa tänään, no tilastessasi Espresso au mielin voit saada myös Landseer rotuisen Milli nimisen koiran

www.taikapilli.com/vulpecula/milli.php

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 18:18

Au Miel ->
Espresso hunajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 19:27

...niin ja ja erään salaattikastikkeen myös. Honey, honey.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 19:42

Minä olen maistanut ainetta Ron miele. Hunajarommia ja hyvää on. Espresso hunajalla.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:18

No se papan hunajarommi on varmasti hyvää, itse olen kuumaan veteen lisännyt hunajaa ja
kyllä se au miel aineesta käy.

Lähteet:
oma oletus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 22:41

Hunajaista espressoa arvelen minäkin. En ole kyllä aiemmin edes kuullut saati maistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 03:48

Avainsanat: espresso au miele, espresso, hunaja ...www.pauligcafe.fi/reseptit/

Voi olla että tulee näin; Vulpeculan Espresso au Miel - Kauniin värin omaava upea rotunsa edustaja, jolla on hyvät liikkeet. www.freewebs.com/nayt_telyt/...set_am.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 08:59

Espresso hunajalla, en ole maistanut kylläkään mutta miel-miele= hunaja. Onko Pauligin keksintö mahdollisesti?