Minkä TV sarjan haluaisit tulevan uusintana?

Minä haluaisin katsoa uusintana Dynastian ja Ruusun aika.

Lisätty: 27.04.2010 - 16:51

Niin tietenkin puhtaat valkeat lakanat.

Avainsanat: tv sarjat uusintana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 16:41

Puhtaat valkeat lakanat ja Uutishuone tulivat ensimmäisinä mieleen kotimaisista. On niitä muitakin, mutta en just nyt muista. Ulkolaisista voisin katsoa Deadwoodin uudestaan.

Kysyjän kommentti

Minä unohdin kokonaan puhtaat valkeatlakanat tykkäsin siitä tosipaljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 16:39

south park :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 17:17

Metsolat meni, mummo menee paraikaa, onhan siellä vielä jäljellä "Isä tietää kaiken". Heipparallaa laa.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 17:38

Koska omistan jo metsolat, ruusun ajat, puhtaat valkeat lakanat ja blondi tuli taloon.

Niin ehdottomasti sarjan Dynastia, sen aion ostaa seuraavaksi dvd:nä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 18:11

Lovejoyn tahtoisin katsoa uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 18:20

ruusun aika ja kyllä isä osaa sarjat oisi kiva nähdä uudestaa. Piirretyistä nikke knakkertton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 18:41

ehkäpä ulkolaisista vois tuo paluu edeniin tulla - jossa julma mies syöttää vaimonsa krokolle....
suomalaisista ei tuu ny mitään mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 19:09

Tsaarin kuriiri. Tuli kerran Teemalta, jota en huomannut katsoa. Harmin paikka.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2010 - 19:19

Kukkakimppu piikkilankaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2010 - 21:15

En mitään. Minulle riittää kun olen kerran nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 21:30

pokka pitää ... se on kyl niin naurettava sarja ... tai jos ei nyt uusintana , niin uusilla sarjoillla ... ois parempi , ne uusinnat oon jo muutaman kerran nähnyt , mut on kyl joka kerta naurattanut uudelleen ja uudelleen :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 23:06

Pennejä taivaasta (1978) englantilainen sarja, jossa Bob Hoskins näytteli lauluja kauppaavaa myyntimiestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2010 - 14:00

E minkään enää uusintana koska ne on saatavana nykyään jo DVD:nä ostaenkin.
Uusintoja tulee aivan liikaa pitäisi myös TV luvan saada lähettää vanhan kuitin uusintana.