Miten aiotte vappua viettää ja missä?

Avainsanat: missä olette vappuna ja mitä silloin teette

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 09:54

paikka tiedossa, ohjelma avoin

eli matkasuunitelman mukaan vappuaatto ja -päivä Roomassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 09:56

Täällä kotona pikkuihmisten kanssa vappua vietämme ja tivoliin heidät viemme jos sää sallii, ja munkkeja heille paistan ja simaa juomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 09:58

Paikka tiedossa kyllä. Vappu menee tavanomaisissa askareissa, kiirettä riittää maalla näin keväällä.

Lisätty: 27.04.2010 - 12:47

En ole koskaan ymmmärtänyt miksi vappua pitäisi erityisesti viettää... pohjimmiltaan se on työväenjuhla.Jos se päivä sattuu arkipäivälle tietysti ylimääräinen vapaapäivä on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 10:06

Kotona, jos on huonoilma ja mökillä sään salliessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 10:20

kabareen merkeissä ym ja 70 luvun treffejen .... hauskaa tuttujen , sekä vieraiden kaa pitäen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2010 - 10:29

Ei meillä Vappua vietetä, normaali viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 11:06

en perusta vapusta sen alkuperäisen tarkoituksen mukaan. kotona olen ja remontoin minkä kädeltäni pystyn. eli en juuri mitään :).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 11:08

Mökille olen päässyt, ekä pois lähde kuin lokakuussa. Vähän "tänttärintippoja", makkaraa ja kalaa. Luonnon ihmeitä seurailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2010 - 11:23

En mitenkään. Ei siinä ole mitään vietettävää. Olen normaalisti kotona kuten muinakin viikonloppuina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 11:52

Täällä vaan kotosalla. Ei sen kummempaa. Vappupäivän aamuna Mobilistit lähtevät perinteiselle vappuajelulle.En pääse tänä vuonna mukaan.Minua "paikkaamaan" lähtee tosin autolastillinen iloista joukkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 11:54

vappupäivänä on golfturnaus,siellä päivä menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 12:02

Maalla kaksi vanhaa vanhaa varista,Ehkä saunoen ja nakkeja sekä salaattia syöden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 12:04

Aivan tavallinen viikonloppu mammalla on. Tippaleivän voin murentaa ja syödä.

Lähteet:
oma oletus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 12:20

Ajatuksena on mennä syömään ravintolaan ja viettää siellä iltaa. Paikkakin on jo varattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 13:27

Hieman on ohjelma vielä avoin, ystävien ja perheen parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 14:08

Meen ennakoivasti ystävän kanssa torstaina ravintolaan syömään ja vappuaattona on naamiaiset tiedossa. Pitäis vielä jotakin kehitellä päälle pantavaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 15:58

Vappuaattona töissä ja siitä eteenpäin vapaalla ohjelmassa mm. kesämökin siivousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 18:29

Kotona, normi viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 22:50

Ensteks Vallilan Tango-bändiä kuuntelemaan ja toteamaan tapahtumasta tulleen varsinaisen kansanjuhlan,sitten kotinurkissa-ja pihalla grillausta ja rentoa ystävien yhdessäoloa,ei sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 23:11

Vähäviisaan kanssa samassa kaupungissa vappupäivänä. Vappuaatto kotosalla.