Oletko yökukkuja, vai päivän nukkuja? Tuntuu kun aamuyöllä joku napsussa hiipisi, oletko kenties Sinä? Tulethan päivälläkin?

itse olen yökukkuja, mutta nousen viimeistään aamu 7 ylös.

Avainsanat: enpä osaa laittaa mitään vastaus löytyy sinulta itseltäsi. kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 08:30

miten milloinkin,
mutta vaikka kuinka myöhään kukkuis,
Fiina-koira pitää huolen aamulenkille lähdöstä, satoi tai paistoi.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tarpeeksi hyvä syy nousta aamulla ylös, vaikka olisi valvonut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 23:22

Kukun täällä...kun en unta saa...Onko jousimiehet naisten surma...kun ensin ovat niin ihania..ja senjäkeen ovat ihan..paskoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 00:04

kuis kulloinkin sattuu jutut menemään, ei se ole kellosta kiinni ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 01:15

Ilmottaudun kukkujaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 02:43

Luulen, että yökukkjat ovat myös ne päivän nukkujat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 06:49

Kun on kukkumisen aika niin kututaan. Kun on nukkumisen aika niin nukutaan. Ei ole säännöllisyyttä kummassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 08:07

täällä napsus en kukkunut, mut yö meni kyllä enenmän ja vähemmän pyöries sänkys ...ei sit vaan saanut nukutuks ja tää päivä sit taas meneekin matalalla lennolla , kun masan hiekat tai niiden vähyys hiertää silmiä....:(

Lähteet:
omat uni puutteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 08:48

Minä illat nukun, mutta aamulla aikaisin herään ja olen pirteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2010 - 08:57

Yritän pitää rytmini oikeana. Yöt ovat nukkumista varten ja päivät valvotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 09:43

Nukun öisin,tai ainakin yritän,päivällä saatan ottaa tirsat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 09:55

En yöllä täällä Napsussa ole kukkumassa vaan sängyssä nukkumassa. Päivällä en nuku jos ei ole pakko nukkua.aamupäivällä täällä yleensä olen jos aikaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2010 - 11:03

Napsussa en ole koskaan öisin. Luen myöhään, nukun tai valvon sen jälkeen. Miten milloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 12:38

Nukun aika huonosti ja herään aamuyöstä, yleensä 3.30. Vaikka kuinka valvoisin, en nuku sen kauempaa, mutta en touhua siihen aikaan vielä netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 20:40

Pidän nukkumaajasta kiinni.Siis ajallaan, ihmisten aikaan.Tulee kesällä poikkeuksia.Kesällä saatan nukkua päikkäritkin.Aamulla ylös linnunlaulun aikaan.Napsussa saatan olla, jos on liian virkeä olo.
Harvemmin ,siihen voin itse vaikuttaa.Nukunko hyvin vai huonosti.