Muistaako kukaan tämän naisen nimeä joka mainosti pesupulveria ja muistaakseni hänen etunimensä oli Marianne.

oisko hän ollut missi tai malli.

Avainsanat: marianne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 22:14

Selvennä hieman kyssäriäsi. Milloin n. suunnilleen tällainen mainos on tullut? Ihan tuolla ei tule mitään mieleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.04.2010 - 21:17

Marianne Harjulahan oli aikoinaan Miss Miljoona? Anteeksi, tämä ei nyt välttämättä ole oikea vastaus, en löytänyt kyseistä mainosta mistään, mutta ainoa Marianne-niminen malli joka tuli mieleeni, on tämä neiti Harjula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 21:49

en nyt nimeä muista, mut eikö hän näytellyt kotikadulla sitä pappia, jos nyt edes samas mainokses ollaan......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:11

Ei, en minä ainakaan muista, mutta mehän pestään pesupulverilla, ei sillä naisen nimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 01:02

Ethän tarkoita Marianne Heikkilää?
(ex-malli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 02:49

Bio Luvilin mainoksessa on näyttelijä Laura Malmivaara. Tuolta voit tarkistaa, että on tuttu naama monesta sarjasta ja leffasta fi.wikipedia.org/wiki/Laura_Malmivaara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2010 - 11:04

En todellakaan muista, mutta mitä sillä tiedolla tekisinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 12:44

En ole tainnut törmätä sellaiseen henkilöön, joka pesupulveria mainostaisi.