Lähikauppamme hyllyt ammottivat tyhjyyttään leivistä ja leikkeleistä.Mites teillä?

Voiko ruoka loppua kaupasta?

Avainsanat: työsulku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2010 - 09:59

Joo sama oli juttu kun meidän perhe eilen kauppaan meni.Eipä ollut paljoa mistä valita.Jauhenlihaa ei löytynyt laikaan se oli loppu.No en usko ,että me nälkään kuolemme onhan kaupassa pakasteita vielä ,sekä nääkileipää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 20:39

Täällä näytti olevan kaikkea tarpeellista enkä edes muistanut ostaa mitään kaksin kappalein. Omassa pakasteessa on ainakin marjoja jos muualta ruoka loppuu. Niin ja kohta on uusia herneen versoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 20:55

En ole perjantain jälkeen kaupassa käynyt, joten ei ole tietoa. Ehkä huomenna yritän hakea jotain purtavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 20:57

Tällä kertaa ei oo tietoo, kun en käyny kaupassa, edelliskerralla kyllä olikohan to-pe isossa kaupassa hyllyt tyhjinä, mut pienissä kaupoissa (mieheni kävi) oli kaikkee vaik kuinka, mutta nythän se työsulku jo huomenna loppuu, joten ei kannata lähtee hamstrailee ....;)
www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/...l?PAGE=104

Lähteet:
www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/...l?PAGE=104

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 21:06

En ole tänään käynyt missään kaupassa, joten en tiedä. Vanikkaa pitänee sitten purra, sitä ainakin on montaa eri sorttia tarjolla yleensä kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 21:11

en ole käynyt kans kaupassa , kun isäntä toi hieman täydennystä ja just hältä kysyin, et olivax hyllyt tyhjiä niin hää ei mitään huomannut ... tuskinpa sit hirveen tyhjillään oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 21:37

Ei hätä päivää..Kurkkasin pakasitmeenin ruokaa ihan liikaa..soitin lapsille ei hätä päivää tule..ja vielä sanoin lämmintä leipää riittää...kun äiskä laittaa leipäkoneen pöyrimään monen laista leipää..on vara valita minkä lämpöisen leivän nappaa kainaloon..
Voin kyllä laittaa portinpieleen nyt saa lämmintä leipää halvalla....
Kesällä meilltä sai hakea ihan ilmasiksi..Onmenoita isoja kesäkurpitsoja..kun olisivat menneet kompostiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2010 - 21:52

En käynyt minäkään kaupassa. Ei mitään tietoa tavaroiden vähyydestä tai loppumisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:14

Kyllä tavaraa kaupassa on.Eihän me nyt heti nuukahdeta. Kysyin siskoltani, tarviiko ostaa mitään, hän sanoi, että ei kysellään toisiltamme jos jotain puuttuu. Ja pakastin on nyt hyvä tyhjentää ylimääräisestä ruoasta. Hyviä ruokahaluja vain.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:16

Valintatalossa oli ruokaa joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:21

Ei ruoka lopu. Kävin tänään ilta 8 aikaan k-kaupassa ja siellä oli kyllä hylyt tyhjillään.
Mukaani lähti kahvimaito, pojanpojalle jäätelöä ja mitäpä sitä sitten muuta. Pakkasessa aina jottain mistä ruoan voi tehdä.
Tällasia päiviä voisi olla useampia..!!:)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:24

tuossa iltapäivällä käväisin lähikaupassa, nimenomaan leipää hakemassa, eikä siellä ainakaan ollut pulaa mistään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 23:18

Kyllä ruispuuro ja hernekeitto minulle riittää. Kyllä sitä leipää tulee saamaan, ei ole ongelmaa ruuanpuutteesta. Tekee hyvää välillä kun kaikkea ei ole saatavilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 00:59

Iltapäivällä kävin, ja näytti ruokaa olevan normaaliin malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 03:38

En tiedä, en ole käynyt tutkimassa hyllyjä viikkoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 08:57

Ainakin omassa lähikaupassani eli Stockan herkussa on ruokaa ollut riittämiin. Jatkosta ei tiedä kun aikovat aloittaa ensi viikolla oikein todenteolla rettelöimään. Ihan hyvä olla välillä yksinkertaisemmalla ruokavaliolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 12:46

Kävin Turussa Itäharjun Prismassa ja valmisruoat, leikkeleet, lihat ja makkarat olivat hyllyiltä tyhjenneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 14:55

kyllä meillä kaupoissa kaikkea on ,ei vaikuta lakot ja työsulut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 18:35

Ei ollut kaupassa makkaraa. Leipävalikoimakaan ei ollut kummoinen. Kalliimpia tuotteita kyl löyty, mutta säästöliekillä leivoimme itse leivät.