Päivänä nuoruuden onnellisen kohdata sain ,rakkahimpain.Ken muistaa laulun.Ai miten tunteellista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 22:32

Ei ole se ajan hammas pahemmin nakertanut kultaista nuoruutta

_

Kullervo Linna sävelsi monta suosituksi tullutta kappaletta, joista tunnetuin on valssi Kultainen nuoruus. Tämä kappale voitti Yleisradion iskelmäsävellyskilpailun 1949

tunnetuin esittäjä varmasti on Olavi Virta, mutta on sitä kerennyt jo useammat sukupolvet lausleskelemaan, alla linkissä yksi esimerkki

www.youtube.com/watch?v=u45_llrnfs8

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 20:53

Ei kultainen nuoruus jää unholaan. Vaan muistoissa mulle sen luoksein saan.

Olihan se kultainen nuoruus. Todellakin.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 21:05

Tässä kaksi iki-ihanaa:
www.youtube.com/watch?v=uH8osJoVeW8
Ja ei kahta ilman kolmatta, kyllä se oli ihanaa aikaa se nuoruus, ennen ensimmäisen rakkaankin löytymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 21:06

www.youtube.com/watch?v=yriKRVw6CQA

tässä yksi versio ... on kyllä hyvä BIISI :))

Lisätty: 26.04.2010 - 21:07

hyvä IDA oltiin samalla sivulla samaan aikaan ... nauraa :))

Lähteet:
YouTube

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:17

Kultainen nuoruus on vaihtunut hopeaiseen vanhuuteen. Vanhan veräjän luona sen kohtasin Kyyjärven lavalla vuonna 1957 muistaakseni se oli, Eila Pienimäki oli livenä siellä.
Nyt saa laulaa laulua"on vanha ja ikkunan luona, istun katsellen tähtihin päin jne."o

Lähteet:
oma muisti