Kuinka teidän päivänne kuluneet oletteko paljon olleet pihalla siis ulkona.Minä ahkeroinut tuolien kimpussa ja uimassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 20:41

Töissä ja sen jälkeen ulkona lopettelemassa pihamaan raaputusta. Pieni kävelylenkki rantaan katsomaan jäätilannetta. Tummaksi oli järvi mennyt, mutta ei vaan vielä ole jäät lähteneet. Kohta nukkumaan ja aikaisin aamulla työhön.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 20:25

Tänään en ole ollut ulkona muuten,kun parvekkeella,olen lueskellut ja tehnyt ruokaa,siinä se päivä meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 20:50

Ulkona koko päivän. Mökillä sisällä vain syömässä ja napsuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 21:03

kiitos kysymästä kaikkea pientä tässä touhunnut ja harjoitellut tuon uuden kännyn käyttöä .. käväs vieraitakin ja kahviteltiin ... no ei oikein erikoinen päivä tänäänkään sit ollut ...jot koht hyvää yötä saakin toivottaa , kun aamulla saa taas lähtee liikenteeseen...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 21:03

Jonkin aikaa jaksoin siistiä kivetystä talon edustalta. Aurinko kuumensi ihanasti ja maa ihan kuin olisi honkannut lämpöä. Mutta se kyllä oli harhakuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:22

Minä taasen tein toisen sauvakävely opettelun tänään. Talvella en uskalla niillä kävellä,kun minulla on se rolli kävelykumppani talvella ja kesälläkin kauppareisulla. Anne tytär kävi äitiä vilkaisemassa.
Ja äiti olikin facebookissa, hui hui, sanoi, mitä vielä keksit.
Tässä se päivä on mennyt, vähän ristipistotyötä tehnyt. Ja nyt ois kait aika lopetella tämä jorina.
Hyvät yöt ja unen haltijat vierellenne.

Lähteet:
oman ajattelun tulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:36

minähän olen 'ihan pihalla' jatkuvasti

muut kiireet eivät estä paria tunnin lenkkiä 'puiston puolella' päivittäin, tämä vuodenaika ja nämä ilmat vaan tekevät niistäkin mukavampia, tuppaavat ne tunnit venymään ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 00:54

Olen ollut pihalla ja sisällä, ja välillä aivan pihalla.
Siis normi päivärytmi on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 09:31

Otin vanhan kännyn käyttöön ja kiersin sen navigaattorilla ottamassa tilusten pyykkien goordinaatit. ja sijoitin tilukset google sketch'apiin. En tosin ole julkaissut google earthissa aikaansaanostani kaikkien pällisteltäväksi.
Meinasi tulla "raitisilmamyrkytys" kun en uskonut lukemia "pallolla", täytyi käydä kolme lenkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:38

Toivon mukaan en ole yhtään pihalla vaan aivot toimivat siten kuin pitääkin. Ei pihalla siis ainakaan.