On tullut tänne napsuun lisää Maarit nimisiä, toivotammeko tervetulleeksi MaaritR takaisin napsuun ? vanhat tietää kenestä on kyse

Lisätty: 26.04.2010 - 12:49

Googlettamalla gristalli löytyy enemmän tietoja.

Avainsanat: gristalli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 14:52

tervetuloa vaan kaikki Maaritit A:sta Ö:hön ja kaikki roomalaiset ja kreikkalaiset numerot lisäksi

säännöt on entiset ja samat kaikille, niiden puitteissa iloitaan ja melskataan

(Anttilan keväthuumaus alkaa tarttua varmaankin)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 12:32

Tervetuloa uudelle kaimalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:34

Kuinka vanha pitää olla,että voi tietää?Eikös MaaritR ja Maarit77 ole sama nimimerkki,kuvassa sama ruusu?Tervetuloa kaikki Maaritit ja muutkin,mun puolestani ainaskin.

Lisätty: 26.04.2010 - 14:19

Hmmmm,mitäs osaa gristallilla tässä on?Uteliaana aivan ehkä tyhmänäkin...Ay onko MaaritR=gristalli :-O...sitten olen tarpeeksi vanha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 13:53

Heippa, heippa, heippa vaan,
ilostahan kaikki napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 14:58

Tervetuloa vain takaisin MaaritR/Gristalli - tai kuka sitten lienetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 16:55

Toivotan kaikki Maaritit tervetulleeksi joukkoomme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 18:20

Tervetuloo. Eihän täältä malta pois olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 18:39

Sitähän se on, tervetuloa joukkoon erikoiseen. On monennäköistä hiihtäjää joskus kivaa ja joskus vähän ei kivaa. Olet niinsanottu vanha tulokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 18:58

Tervetuloa vaan miunkin puolestain. Kuka mainitsi Anttilasta jotain. Se on meidän talon nimi ja huumausta siis aamusta iltaan sekä päivästä toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2010 - 22:05

Mahtuu tänne niin entisiä kuin uusiakin Maaritteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 22:56

Tervetuloa hermannin nuorisoseuraan.Tänne mahtuu ilosia ihmisiä.