Miksi "SPONSORI" palkissa ei ole tietoa,kuka on sponsorimme?

Avainsanat: miksi sponsori palkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 12:19

eiköhän juuri nuo mainostilan ostajat / maksajat ole sponsoreita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 12:11

Tosi hyvä kysymys PateT. Sen minäkin haluaisin tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:18

Tuotapa olen ihmetellyt kuka siellä toisessa päässä tämän on oikein keksinyt.Hyvä keino ja kiva meille.

Lähteet:
oma aivoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:20

Ne ovat kaikki joiden mainoksia näemme tämän napsun yhteydessä. Liksa juoksee napsun perustajille aina kun avaamme mainoksia . esim. Finnmatkojen sivuun.

Lisätty: 26.04.2010 - 13:25

Maksut ovat vain senttejä per mainoksen avaamiseen jonka napsu saa, luulisin, peliyhteisöissä se on useasti 5 senttiä per linkin avaus. Mitä enemmän käyttäjiä sitä enemmän rahaa tulee ylläpitäjän tilille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 14:54

siinähän (sponsoriluukussa) niitä mennä vilskaa sponsoreita eli mainostajia yhtenään, aika hyvin mielestäni niitä on löytynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 14:55

Luulisin että nuo pitkin sivua näkyvät mainokset tuovat sitä sponsorirahaa napsulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 16:16

Onhan tälläkin sivulla mikä nyt on auki joku Google mainokset. (mainostajat kaikki ovat niitä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 16:57

Kaitpa ne noita ovat, joiden mainokset sivuilla vilkkuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 20:52

Onhan siinä joku rakkauden lämpömittari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2010 - 22:10

Kaikki mainostajat ovat sponsoreita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 13:27

Mainostajat ovat sponsoreita. Lukuisa määrä näyttää olevankin.