Mitä mieleenne tulee tuossa kuvassa olevasta auton merkistä?

Ja sen yhteydestä vakavaan onnettomuuteen?
www.savonsanomat.fi/uutiset/...%A4/555304

Lisätty: 03.05.2010 - 10:16

Itselleni tuli sellainen mielikuva, että hänen ystävänsä laittoivat sen ikään kuin varoitukseksi voimakasmoottorisesta autosta ja taitamattomuudesta liikenteessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 15:01

kun kaikki ei tajua että se näyttö tulee annettua jo siinä että on saanut bemarinsa hankittua, ei sitä tarvitsisi enää tiellä todistella (egonsa kanssa pullistella)

Kysyjän kommentti

Kiitos, samoin ajattelet kuin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 10:36

Pemari ei sitten ollutkaan turvallinen.Autoa tossa kuvassa ei pahemmin näkynyt,ihme on,että kuitenkin vain yksi menettihenkensä heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 10:43

Bemari on edelleen turvallinen auto, vika on aina kuljettajassa jos autoa käytetään väärin. Merkillä tuskin tuossa tapauksessa olisi ollut väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 10:54

Rahalla saa ja bemarilla pääsee - nyt on varmaankin päässyt liian kuvaa vauhtia vai olisiko ratissa ollut kokematon kuljettaja. Surullisia ja valitettavan yleisiä nämä tämän sorttiset uutiset ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 11:06

Olisi tuo onnettomuus heille voinut tapahtua vaikka minkä merkkisellä autolla, ei BMV ole mikään status minulle eikä muutkaan autot, velkavetoisina niitä saa ostaa kuka vaan, kuskista ne onnettomuudet johtuu, mulk mikä mulk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 11:12

Precis,vikavika on ratin ja istuimen välissä,liika tilanne nopeus ja vähäinen kokemus.Ikävää,mutta totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:09

Varmaankin kokemattomuus ollut tässäkin osa tekijä..Kesärenkaat jos on jäinen ja huono keli.
Merkki ei ole huono. Mutta takavetoinen auto, äkkiä perä tulee rinnalle kun lähtee liukuun.liikaa vauhtia useasti.Jäisellä tiellä lähtee 40 liukuun ei aina auta sekään. Silloin täytyy olla kokenut kuljettaja.Nuoria autossa useampi ,huomi kiinnittyy monesti muuhun kun ajamiseen.Surullista aina ,kun näitä tapahtuu.Ei hukkaan mene harjoittelu, niinkuin pienellä Rovanperällä.Taito kasvaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:18

Liian suuri tilannenopeus, jäinen tie ja kesärenkaat. Veikkaan, että metsään päätyy merkki mikä tahansa. Ensimmäinen autoni oli bemari ja sain sen kyllä kerran lähtemään käsistä ihan omaa syytäni painamalla kaasua vähän liian raskaalla jalalla. Mitään onnettomuutta ei tapahtunut, mutta antoi nuorelle kuskille kyllä hyvän opetuksen olla "uopeilematta". Autoista en niinkään tiedä, mutta osasyy tuohon pyörähtämiseen oli auton takavetoisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:18

Bemari on hyvä auto, joka lähtee, kun painaa tarpeeksi kaasua. Kyseessä lienee ollut jonkunlainen " näytön paikka". Surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 16:58

Taas liian paljon surullista luettavaa, bemu alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 18:18

Nuori kuljettaja ja kavereille pitää näyttää mihin taidot ei riitä. Jokainen vastaava tapaus on liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 19:00

Olikos kuvassa auto? Päreiksi ainakin oli mennyt. Nuoret ajavat valitettavan lujaa ilma kokemusta ja taitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2010 - 22:16

Jos onnettomuus on tullakseen, ei siinä auton merkki paljoa paina. Se joka on siinä penkin ja ratin välissä on usein syyllinen onnettomuuteen. Tilannenopeus ratkaisevin tekijä ehkä.