Uskotko Norjalaisen salarakkaan vilpittömään Katumukseen?

Jos jo kihlausaikana pitää pettää ,niin mielestäni täytyykin ottaa ainankin aikalisä,mutta en ainankaan omallekohdalleni haluaisi petturi miestä,rakkaudesssa saatu haava on syvä ja kirveltää kauan.

Lisätty: 26.04.2010 - 09:21

Kysymys koskee tätä Ruotsin prinsessan petollista sulhasta.

Avainsanat: rakkaus haava sydän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.04.2010 - 09:45

Sitä halvalla mennyttä paljastustaan taitaa eniten katua. En ole yhdenkään pettäjän kuullut katuvan sitä että on rikkonut toisten välit, vaan sitä ettei se sitten ollutkaan sitä miksi sen luuli olevan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 09:19

varmaan katuu vilpittömästi että myi 'mehevän paljastuksensa' niin halvalla

varmaa on blondin katumus, vilpittömyydestä en osa sanoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 09:50

Taitaa puolustella itseään sanomalla: "Ei ollut tunnetta mukana"!
Jos tuollaista tautia sairastaa, niin tuskimpa siitä paranee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:03

Luin myös HSstä katumusharjoituksesta,mutta itse ihan ulalla mitä tapahtunut?Oikeastaan vain vulcano-uutisista tietoisena viime aikoina,on muut uutiset jääneet paitsioon,tuhkaturistina palasin eilen illalla.
Mutta jos petollinen sulhanen pettänyt PRINSESSAA ansaitsee vähintään 19 raipaniskua tai jotain muuta merkittävää.Norski akka katuu vain pottinsa pienuutta ja oman julkaisunsa hätäilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:18

olen kans samaa mieltä , et katuu kun tuli annettua lausunnot liian halvalla ... mutta hyvä et rinsessa näki oiken sulhaskandinaatin... nyt eikä sit myöhemmin... ja toivottavasti hän saa surutyönsä nyt tehdä rauhassa , eikä media ois aina kimpussa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:22

Norjatar taisi ennemminkin tehdä palveluksen prinsessalle. Hyvä, että silmät avautuivat ennen lopullista sitoutumista. Jos norjatar katuisi aidosti, ei hän tämä juttu olisi lehtiin päätynyt. Komppaan muita vastaajia siinä, että taitaa katua vain saamansa potin pienuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:24

Katuu ihan varmasti. Hyvä, että Madde sai selville sulhon todellisen luonteen. Olisi kihlattu tehnyt joka äidin unelman - nainut prinsessan ja saanut osan valtakuntaa. Prinsessaa käy surku.

Lähteet:
Media

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:39

Tyhmä tyttönen, noin halvalla myi "tiedot". Katumisesta en tiedä, oli varmaan täysi-ikäinen kuitenkin, mitähän paljastuksella ajoi takaa, kuuluisuutta itselleen varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 15:44

Varmaan katuu paljastustaan nyt, kun on joutunut lehdistön silmätikuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 16:23

Tyttö joutuu paineeseen vielä mediassa mutta jos kantti riittää niin rahakiin sillä mahdollisesti tekee kun tämä yhteiskunta on niin perhanan pölvästiä,että moiset jutut kiinnostaa.Ihan samat ongelmat ja viat niillä kuninkaallisilla on kuin tavallisella kuolevaisellakin..Suuresti ihailemani prinsessa Dianakin etsi lohtua ja rakkautta vieraista sylistä ja ei takuulla ollut yksin syyllinen vaan osasi prinssikin melansa kanssa heilua....Näitä tapahtuu päivittäin lähinaapureiiemmekin mutta kun se julkimolle tapahtuu niin me mässäilemme ja päivittelemme maailman menoa.Myönnän syyllistyneeni itsekin moiseen mutta hyvä kun joskus mietin itsekseni kuinka typerä olen ostaessani iltalehtiä ja lukiessani näistä draamoista!

Lähteet:
iltalehti,seiska ym keltainen lehdistö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 17:01

Ei tuommoista miestä kannata riesoikseen ottaa, kerran pettää aina pettää. Sääliksi käy Maddea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2010 - 22:38

Hyvä kun tuli ajoissa ilmi koko stoori. Norjalainen tyttö tuskin katuu muuta kuin sitä, että rahaa sai niin vähän, ja nyt on itsekin merkitty nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 23:04

Niin kaunis ja nuori kaunotar.Ja julmettu petturi minkä teki. Ei nuoret osaa arvoja laittaa järjestykseen.Houkutuksia on kaikenlaisia.Ei ole helppoa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 02:53

Hyvä, että selvisi ennen häitä, ettei miehellä pysy housut jalassa.