Mikä on sinulle viikon ikävin hetki?

Minulle se on tämä sunnuntai-ilta, kun mies joutuu lähtemään työnsä vuoksi kotoa ja palailee aina vasta perjantaina.

Avainsanat: viikon hetket

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 09:26

En vielä tiedä tulevaa,mutta ymmärrän kaipuusi,joskin saat olla onnellinen,kun sinulla on ketä kaivata ja pysyyhän suhde tuoreena.Ajattele posotiivisesti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 21:02

Vaihtelee, on parempia ja huonompia hetkiä mutta ei mitään tiettyä. Tietysti jokaisella on ilonsa ja murheensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 21:11

Ei ikäviä hetkiä. Onnen huumassa tunteessa kuumassa. Hetki on elämistä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 21:28

kivoja joka hetki, jokainen tavallaan
vaali hyviä juttuja, murheet pitää huolta itsestään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2010 - 21:32

Viikonloppu on vähemmän miellyttävää aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 21:53

Nautin elämstäni mikikä on ihanaa..joskus vaan kuljettaa...sydämmen sirpleet...mitä ei ikinä takaisin saa..tämä oli lapsuuden kauhein kokemus....kun menetin ihanan koulukaverin..kuljimme joka päivä samaan ihanan koulutiet..olimme 7v..minulla tuli kiire kouluun..enkä voinut mennä hakemaan kouluun...
Kun palasin koulusta..paloi kynnttilöitä,kun kuorma-auto oli ajanut Mara-Leenen yli...se oli todella järkyttävää...rakkain ystäväni kuoli minun takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 22:19

Päivä kun pitää mennä Marevan kokeeseen, siis rotanmyrkky testiin.

Lähteet:
oma voivotus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:34

Kyllähän niitä tulee viikon mittaan, en voin osaa näin äkkiseltään mainita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 07:07

lekurissa käynti....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 07:22

Minulle ei etukäteen ole tietoa ikävästä päivästä.Jos niitä on tullakseen niin koitan kestää.Eihän ikävät asiat ole mitenkään iloitsemisen aiheita.Mutta ilo ainakin senjälkeen maistuu hyvältä.Otan kaiken vastaan niinkuin se annetaan.En voi tietää.Liisukalle sen verran ,älä syytä itseäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 10:16

tilipäivät on perseestä. ihmistä kiusataan kun näkee jotain omituista tapahtumaa tilillään olleen. eli tili tuli ja meni kanssa. laskujen naputtelua............bläääh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:36

Onneksi viikoissani ei ole säännöllisiä ikäviä hetkiä, mutta tokihan vähemmän mukaviakin mahtuu mukaan - sehän on elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2010 - 22:45

Ei ole sellaisia. Osaan suhtautua kaikkeen niin, että löydän aina jotain hyvää huonoistakin asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2010 - 10:05

Lauantai on vähän ikävä päivä ,kun ei millään jaksaisi siivotaa ja putsata paikkoja.