Viemäriputki saatiin auki,kuumallavedellä ja jäykällä letkulla.

Nyt pääsee anoppini omaankotiinsa,kun kaikki on kunnossa.

Avainsanat: viemäriputki auki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 19:37

Myös viikko sitten meni wcpytty tukkoon...Soitin huoltomiehelle mutta eivät ehtineet millään samana päivänä.Otin pätkän puutarhaletkua ja pari ämpäriä kuumaa vettä eikä kauan mennyt kun taas "tortut" iloisesti soljuvat "jonnekin....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 20:24

Hyvä konsti avata viemäri on laittaa ensin tiskikonepesuainetta ja sitten kuumaa vettä perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 21:14

Letkuhommissa aamutuimaan, Päätäni polttaa,kieltäni huumaa!!!!
Niinän se rakas Lotta onkoshan tuo aivan totta!
Kesä alkaa, syksy saa myös toiveineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 21:29

jäykkä letku on hyvä apu monessa muussakin kuin viemärihommassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2010 - 21:31

Hyvä että aukesi meidän pienillä neuvoillamme. Ja anoppisi on tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 22:56

Vähäviisas se taas jutun julkaisi, ei tiedä nauraisiko vai itkisikö,mutta jatkan sanomalla
vanhan sananlaskun,"että kokenut kaiken tietää ja vaivainen kaiken kokee :)mutta mistä
nuo pisarat torossa ovat?

Lähteet:
omaa ja lainattua osastolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:31

Hienoa kun saitte asian kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 07:09

loistava homma ... tuota konstia pitääkin koklata ....jos on tarvetta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 07:26

Se on tosi halpa konsti ja hyvä.Oma apu paras apu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:46

Mulla meni keittiön lavuaari tukkeen ja huoltomies toi jotain hileitä purkissa. Sitä piti kaataa viemäriin reikään kaffekupillinen. Hetken se kiehui ja kuohui ja tukos häipyi. Mutta jälkeen päin tuli paha mieli siitä, että mitä helkkarin myrkkyä olin pistänyt putkistosta alas. Pitää toimia egologisesti ja käyttää sitä kuumaa vettä ja letkun pätkää.