uudehkoläppärini on erittäin hidas käynnistymään(vista muutettu w7:ksi)suoritin käy 100% kauan,kun suoritin vapautuu niin kone ok!

missä vika ,mitä voin tehdä??? pitääkö formatoida koko värkki ja ajaa käyttöj. uudestaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 08:15

Kai sulla siinä läppärissä on riittävästi keskusmuistia? Win7 ei välttämättä ole nopeampi käynnistymään kuin Vista, erona taitaa olla se, että Win7 käynnistää aluksi ydinprosessit, jotta kone olisi nopeasti "käytettävissä" ja muut prosessit sen perään. Puhdas 7 luultavasti toimii vähän nopeammin kuin Vistan päälle asennettu 7. Sitten tietoturva-asetukset voivat olla sellaiset, että kone tarkistaa kovalevyn ennen kuin resurssit vapautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 06:42

Tuo on ammatti ihmisten asioita. Jospa sulla jauhaa kaksi myllyä vista ja 7 yhtäaikaa? voip siellä olla osilla joku muukin käyttäjä "ulkoavaruudesta" lähettelemässä tietojasi maaimalle.
Juuri lauantaina lueskelin asiasta ja tulin siihen tulokseen että minun miniläppärini käyttö on XP ja pysyy.
Sitten joskus mahdollisen uuden koneen järjestelmä "voip'olla vaikka liinukkaharja tai omena"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 10:40

tuolla näet w7 vaatimukset:
windows.microsoft.com/fi-FI/...quirements