mistä saa sian nahkaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 07:34

Kysäise lähimmältä teurastamolta, itse ainakin ostelin muutamia lehmännahkoja aikoinaan Mikkeliseudun osuusteurastamolta (olikohan se nimi noin?)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.08.2008 - 08:38

Taidatkos sen paremmin sanoa, siastahan sitä saa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 08:40

Oletkos menossa naimisiin vai jäämässä vanhaksi piiaksi? (katso alla)

”Laajalti Länsi- ja Keski-Suomessa avioon ensin ehtinyt nuorempi sisar antoi siannahan vanhemmalle tai veti siannahan tämän silmille. Vanhempi jäi siannahkaa kantamaan. Nahat tunnetaan myös tarinoissa, joita kerrottiin vanhojenpiikojen kansoittamasta Kyöpelistä: siellä vanhatpiiat kulkevat siannahka päässä ja hiekkasäkki selässä.”

www.kotus.fi/index.phtml?s=1219

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 11:05

Kysy Kauppahallien lihanmyyjiltä. Niillä palvelu pelaa, tiedä vaikka hankkisivat sinulle sitä, mutta ainakin tietävät mihin ottaa yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 11:59

Ottaisin yhteyttä teurastamoon,taikka jollekkin kotitilalle,joka myy sikoja valmiiksi laitetuina esim.jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 22:50

Nahkakunta tampere