Miksi te vastaatte Napsussa esitettyihin kysymyksiin?

Ja voi jättää ne:" Koska kyllä mäkin haluaisin, että mun kysymyksiini vastattaisiin" - tyyliset vastaukset pois..

Koska ne ei ole kuitenkaan totta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2008 - 06:00

jos joku on kysynyt jotain niin on ihan kiva vastata.kun kysymys ei useinkaan on mikään v tyyli

Lisätty: 27.08.2008 - 06:01

ole mikään v tyyli ,;luki häiriö iski

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.08.2008 - 08:41

Kyllä tää on ihan puhtaasti ajankulua. Joskus se piristää, kun tietää oikean vastauksen ja näin voi auttaa kysyjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 08:45

Luulee olevansa viksumpikin kun osaa vastailla, sama kuin täyttelisi ristisanoja, janakulua joskus jopa hauskaa

Lisätty: 27.08.2008 - 08:47

janakulua lausutaan ajankulua
(oli näppiksessä kirjaimet väärillä paikoilla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 10:43

Lähinnä hupia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 13:53

Mukavaa ajankulua kun miettii/etsii vastauksia, ja kysymyksiin mitä mieltä itse on jostakin, niin vastaus omasta elämästä, ja sit näihin tietovisa-mallisiin kysymyksiin taas kaikki aivosolut sun muut raksuttaa (pidän itse jos vaikka millasista tietovisoista) ja tosissaan myös ristikoitten ratkaisuihin verrattavissa oleva juttu, tykkään......ei ny ihan 'murhamysteeri-kysymyksii tuu, mut melkein, siinäpä haastetta ite kullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 15:00

siks että sä saisit kysyy, miks me vastataan napsussa esitettyihin kysymyksiin. hei öö
mitäs tällä napsulla ois virkaa, jos joku kysyy ja kukaan ei vastaa. ja must on ainaki kiva auttaa jos vaan pystyn, jos joku kysyy jotain tärkeää ja ei itse sitä tiedä. ed zillai : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 00:09

ajankulu/hupi pääasiassa, tämän kanssa on myös hyvä harjoitella tiedonhakua verkosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:00

Kolkuttajalle avataan,kysyjälle vastataan.