Martta aiheinen kysymys,mitä teillä tänään syödään?

Meillä lihapullia perunoita kastiketta,ja jälkiruoaksi mansikoita pakkasesta.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 11:10

Maustettu lohifile on juuri uunissa paistumassa ja perunamuusi valmiina. Porkkana-puolukkaraastetta tehty ja jälkkäriksi on mustikka-vadelmakiisseli. Joten kohta syömään ja sit töihin.

Kysyjän kommentti

maistuis varmaan meillekkin noin hyvät sapuskat.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 11:13

tein eilen ison lohisopan jota tänäänkin sit lämitetään ... jälkäriksi saa isäntä ottaa pakasesta jätskiä , minä en sitä saa ottaa ... jätskilakko on ja pitää toistaiseksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 11:35

Paistettua kuhaa. Ruisjauholla leivitettynä. Illalla savustettuja ahvenia. Verkosta aamulla kaikki. Mitä muuten sitten mökiltä löytyy (ainakin grillimakkaraa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2010 - 11:49

Juuri laitoin tonnikalaperunasipuli -paistoksen uuniin. Ja jälkiruuaksi kupponen kuumaa kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 11:57

Aamulla paistoin ranskista voissa, llisäsin emmentaalia ja tomaattia ja mausteseosta myllystä. Söin myös himppasen riisipuuroa.

Päiväruuaksi on jauhelihapihvi, valkosta soosii, keitetyt perunat ja salaatti. Tein eilen pihvit valmiiksi uunissa, kun aamulla keittelin rokkaa pienen määrän.... Suomalaista perusruokaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:25

Tänään teen sitä "omasta päästä tehtyä" -pataa, juuri sai pilkottua/suikaloitua vähän yli kilosen paahtopaistin (odottelee paistamist), lisäksi pataan tulee kolmea eri väristä paprikaa, multaporkkanoita (mullat tietty ekaks veks, heh), valkosipulia, pari isoa sipulia, kokonaisia pikkusia herkkusieniä, lihalientä, cayanne- ja mustapippurirouhetta myllyst, ripaus suolaa, saas nähä kunhan makustelen, jotta laitanko vielä kokonaisii kuorittui tomaatteja lopuks sekan ja keitinperunoitten kans tään tänään ajattelin tarjota, keitetty riisikin sopis hyvin.
Jos musta vielä tän jälkeen kuuluu Napsus jotain, niin pata onnistu, jos ei kuulu, niin kais tiette miten silloin on käyny:D

Lähteet:
hella - korvienväli;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:34

En ole käynyt kaupassa, joten olemme kaurapuurolinjalla ja lisäksi juustoleipiä. Jälkkäriksi Omenakaneli-wiener.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 16:40

Makaroonilooraa, jossa jauhelihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 16:52

Voinko minä enää tähän tuoda köyhän eväät. Pakkasesta kaivan viikkoja sitten keitetyn vihanneslihakeiton.
Viili jälkkäri. En käytä perunaa , eikä leipää, hiilihydraatit ovat minulle jenkkakahvojen kasvattajia.

Lähteet:
oma aivoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2010 - 17:26

Tonnikalaperunalaatikon jämät söin pois. Seassa oli myös parsakaalia. Ei jälkkäriä tietenkään, koska ei kuulu tapoihini syödä jälkiruokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 18:14

Lasagnea ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 18:52

Ihan perusruokaa tuli syötyä eli makaronilaatikkoa ja rehuja leivän päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 21:59

koulutustilaisuuksissa hurahti koko viikonloppu, jotain pikamössöä hätäsesti ettei ihan uuvahtanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:21

Pikaruoka oli tänään listalla, hurahti viikonloppu joutuisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 14:28

Hätäpäissäni kuullotin sipulia,lisäsin kasvislientä ja kattilaan,sekaan liotetut linssit ja tomaattipuretta putkesta,mausteita ja soppa valmis.Illaksi pitää taikoa ruokasempaa,mutta vaatii kaupassa käynnin.