Miten on tämäpäivä kulunut sinulta?

Meillä aamupäivällä kevytsiivous ja pesin myös koneellisen pyykkiä sitten syötiin spakettipataa,vähän myös lueskelua ja saunassakäynti,nyt vain sitten oleskellaan.

Avainsanat: viikonloppu lauantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 20:55

vatsataudissa.....nyt alkaa onneksi helpottamaan ....on noi hiilitabletit kyllä hyviä lääkeitä tuohon tautiin...kävi vielä ruokavieraita , mut just kun lohikeitto oli valmis niin kuin salama kirkkaalta taivaalta ....alkoi täysistunto....

Kysyjän kommentti

Vatsatautisikin on varmasti jo ohi,jos et nyt vappuna saanut uutta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 21:15

Pihatöihin liittyvien juttujen parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 21:23

Luonto, mökki, kesälaitumelta,
kauas kerrostalon tunnelmilta.
Aamullahan aurinko paistaa,
kahvi silloin mulle maistaa.
Linnut laulaa, kesä tullut rannikolla.
Elämäkö, ihanampaa voikohon olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 21:55

Silmät auki ,ylös ja ulos. Menin kasvihuoneeseen ,pohjamaalasin yhden tuolin ja kannen.Tulin puuron keittoon.Keitin kahvit.Vanhalle äidille keittelin lihakeiton ,ohrapuuron ja karviais kiisselin.Menimme viemään ruuat ,tästä matkaa noin 20km.Sillä kädet sormista ja olkapäistä niin huonot ,ei voi oikein mitään tehdä.Kaikki kovin vaikeeta.Ei perunoita voi kuoria.Siellä aikaa kului ,.Kävimme kaupassa äidin kanssa.Katsoin että söivät ja keitettiin kahvit.Kotiin päästyäni pohjamaalasin taasen toisen tuolin välillä telkkaria ja taasen kolmas tuoli.Nyt katselin biisikärpästä.
Kyllä päivä hyvin kuluu.Ulkona paljon.Teen kaikenlaista .Tänään ei ollut saunapäivä kun olimme eilen.
Silmät painuu kiinni .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 22:56

Siivousta, saunomista, syömistä. Vaihdoin makkarissa järjestystä ja pyykkikone lauloi neljä koneellista. Ihan justiinsa lukemaan ja tutimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 23:34

Ilta on tullut Luojani. On päivä mennyt nopeaan, kohta vaihtuu sunnuntaiksi.
Minulla kävi kylässä entinen työkaveri, jonka olen tavannut 27 vuotta sitten.
Oli oikein rapsakkaa rupatella hänen kanssaan. Samoin sielunlapseni Anne
kävi luonani,(oma tytär), sanon noin hänestä, kun hän on kaikkeni melkein.
Nyt pitää laittaa hotmail kiinni ja unten maille. Heippa vain ja sunnuntaita kohta.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 00:25

Helsingissä taidenäyttelyssä ja oli kunnia kyydittää entisen presidentin vaimoa sekä tytärtä koteihinsa.Entinen maan isä kun on aika heikossa kunnossa niin ei päässyt sängystään ylös.Päivä oli raskas mutta meni pian ja vasta nyt pääsee rauhoittumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:52

En tehnyt mitään erikoista, mitä kannattaisi mainita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 17:10

Ulkoilua kuten lenkkeilyä, auton renkaiden vaihtoa, makkaranpaistoa ja kahvin juontia nuotion äärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 22:23

neljätoista tuntia opiskelua ja sunnuntaina samat lääkkeet

alkaa jo käydä työstä tässä iässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:09

Kotiutumisen merkeissä.