etsisin töitä sekä asuntoa vuokrattavaksi norjasta tromsosta olisiko.mitään tietoa en ole aikaisemmin käynyt. tarvitsisin kiireesti helppiä olen lähössä 5 kuun aikana. puh:046-6134302 voi myös soittaa

haluaisin kesä töihin norjaan tromsoseen tai pohjoisnorjaan lähelle sitä. ja tarvitsisin tietoa vuokra-asunnoista .ja kesätyöpaikoista jos on tietoa. voi myös soittaa puh:046-6134302

Lisätty: 24.04.2010 - 20:30

voi soittaa jos on tietoa työ paikoista ja vuokra asunnosta kiitos .puh046-6134302

Avainsanat: tromsö norja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 24.04.2010 - 22:26

Ilmeisesti ymmärrät norjaa, joten tässä aluksi muutamia linkkejä:
Kunnan sivut:
www.tromsfylke.no/
www.tromso.kommune.no/
www.midt-troms.no/
nord-troms.no/

Paikallisia nettilehtiä:
www.itromso.no/
www.nye-troms.no/

Google Haku:
www.google.fi/#hl=fi&sou...934d43c568
suomeksi: fi.wikipedia.org/wiki/Tromssa

Lisätty: 24.04.2010 - 22:59

Työpaikkoja: jobbnorge.no/
jobbnorge.no/search.aspx?fri...d=&s=t
jobbnorge.no/search.aspx?pageid=99
nord-troms.no/jobb/ledige/

Lisätty: 26.04.2010 - 00:52

Asunto katso: Utleieboliger (kunnallisia vuokra-asuntoja - vaikea saada)
Hvem kan få kommunal bolig og hvilke betingelser må være til stede?
Den som søker om et kommunalt boligtilbud må som hovedregel være hjemmehørende i Tromsø kommune, dvs. at søkeren må være registrert i folkeregisteret i Tromsø.
www.tromso.kommune.no/utleie...80.no.html

Søknadsskjema bolig (asunnon hakemiskaavake)
www.tromso.kommune.no/getfil...ungdom.rtf (latautuu hitaasti = 37 Mt)

Muuta tietoa asuntoasioista:
www.tromso.kommune.no/index....9&y=12