Nyt mökillä. Onko ihanampaa niin kuin on tää??

Krookukset eri väreissään, sinivuokot, idän sinililjat, linnut laulaa ja luonto herää. Kahvi aamun auringossa. Kalat verkosta ja savustukseen. Lokakuussa kaupunkiin. Onkohan elämä ihanaa, sitä saatte arvailla.

Avainsanat: elämä mökki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 19:55

Näin se menee.Tulimme eilen taas tänne maaseudun rauhaan.Välillä täytyy käydä kaupungissa
posti tarkastamassa ja muut juoksevat asiat.Elämä on ihanaa.......

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 20:00

Voi Sinua onnellista, kehtaat vielä kehua minullekin. Saanko udella Sinulta onko mökkisi kaukana
vakituisesta asuinpaikasta? Koko ihanaa kevättä, sinivuokkoja, sinililjoja, lintuja ja luontoa.
Vappuna itse tehtyä simaa, voi olla loraus % juttua, mutta siivu vain. Ja sittenhän se onkin jo juhla ja juhannus, kokko ja yöttömmän yön taiat, vai onko ne meillä jo tehty.Ja ne masikat Sinulla.
Keväthurmaa, olet nyt kuin pieni vasikka olisi päässyt laitumelle, vai olisitko se Anttila joka ponkaisee yöpaidassaan ja lapset huutavat,"katso isi tanssii, hän morsian on kai jne"
Iloa ja riemua koko koplalle.

Lähteet:
oma aivoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 20:23

Voihan pappa,kun tietäisimme missä mökkisi on...tulisimme koko napsun väki nyyttikestein pitämään hauskaa..mikä voisi olla ihanmpaa?????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 20:40

pappa4 ...on täälä myöskin ihana ja rauhallinen paikka ...elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa jakun lentää siivin valkein niinkuin joutsen....lauloi muinoin tapsakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 21:14

Vaikka menisin keskellä kesää, ei siellä mikään kukkisi - kivikossa, tekokukat korkeintaan. Nautihan mökistä ja luonnosta, ole onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 21:39

Minulla asunto mökkinä.Ei ole tarvinnut muita olin paikkoja .Elelen herran kukkarossa .Maan korvessa kulkevi lapsoosen tie .Kaikki tässä mitä luonto tarjoaa.Kukat, niityt, linnut,eläimet,tähdet ,kuun,metsät, suot,marjat,sienet,uintipaikan.Silti niin lähellä ,jokapaikkaan.Aika moni muuttaa kaupungista maalle .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 22:20

kateeks pistää

piru että tuli hankittua muita hommia vielä vanhoilla päivillään ....

naati sinä nyt, minäkin laakasen sit ajallaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 23:07

Voi miten ihanaa sinulla. Kyllä kateeksi vähän käy. Nauti täysin rinnoin nyt olosta.