Mikä/missä on Sillankorva ???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2010 - 22:41

Se 'ainoa oikea' Sillankorva oli tanssiravintola Pitkänsillan kupeessa siellä Hakiemen puoleisessa päässä, (lopettanut toimintansa jo aikoja sitten)

siellä solmittujen esisopimusten tuloksena Hesan väkiluku on vuosien varrella varmasti kasvanut kymmenillä tuhansilla uusila asukkailla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 14:47

Perustiedot
Paikka Sillankorva, Klamila, Virolahti
Tyyppi Ravintola, Baari

Enen oli; Ravintola Sillankorva, Helsinki; muutostyö (1993)
Hakaniemessä Pikänsillan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 15:21

Turusta ainakin löytyy seuraava paikka:

Sillankorva - ei päihtyneille
Sillankorva on asuntoa vailla oleville turkulaisille päihdeongelmaisille tarkoitettu väliaikainen asumisyksikkö. Sillankorvassa on 16 paikkaa selville asiakkaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 15:31

Ihan oikea sillankorva on ihan sillan vieressä tai lähellä, mutta ei sillalla.
Sillankorva nimisiä paikkoja paikkoja on melkein jokaisella kaupungilla ja kunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 15:41

Edellisten lisäksi
-Sillankorva, pyöräliike Kauvatsa
-Silllankorva, akupunktio Helsinki
-Sillankorva musiikki Pieksämäki
-Sillankorva, talo Valamon luostarissa
-Sillankorva, leirintä alue ja maatilamatkailu jne, sivukaupalla
löydät Sillankorvan emännänkin sieltä.

Lähteet:
google (avainsanat puuttui) Eikö anonyymin tarvitse niitä kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 17:56

Minna sillankorva oli ralliautoilun naisten SM eikä veljensäkään hidas ollut, Asuinpaikoista ei ole tällä hetkellä tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 21:09

Tampereella on ainakin sen niminen Soittoruokala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 21:10

Muista tiedä mutta Hesassa aikoinaan se hyvä mesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 12:26

Menninä vuosina oli Helsingissä ravintola Sillankorva, Pitkänsillan kupeessa.