Kommentteja Kallesta kiitos?

www.iltasanomat.fi/urheilu/u...id=2108285

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 04:04

Totean vain että pojasta polvi paranee, kuin lehdessäkin. Mikäs siinä kun hurjastelee omilla mailla/pelloilla tai suljetuilla teillä. Antaa palaa vain! Vanhemmilla viime kädessä vastuu.

Kysyjän kommentti

näinhän se on. En lähtisi viivalle nolattavaksi ellen saisi itse tietä valita ja poika ei olisi harjoitellu ko tiellä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 04:28

Liittyykö tämä siihen mainokseen; "Tahdon Kallen kanssa saunaan?"
Vanha juttu mutta joko se on näin "jukipantu"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 05:15

Ihan mukava harrastus pojalle, hyvä on opettaja ainakin.Kyllä hänellä on varmasti hyvät turvallisuus jutut tuossa autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 07:04

Nuorena vitsa väännettävä, sanoo sananlasku. Nuorena han se on nyky
kuskiella harrastus alkanut. Kun nyt sitten kaikki aika ei mene ajeluun,
vaan koulukin on suoritettava
kunnolla.

Lähteet:
minä itte

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 08:33

Polvet on vielä kunnossa tuossa iässä...hyvä harrastus mikäpäs siinä ja eihän se omena kauas puusta putoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 09:23

siitä saa varmaankin kuulla vielä.... uskoisin ainakin , kun hieman kasvaa ... varmaan pääsee rallin eliittiin .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 09:34

varmasti pojan turvallisuus on taattu ja mitä isä edellä niin sitä poika perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 12:17

mikäs siinä kun pojalla riittää innostusta, iskällä fyffee ja oma tontti on riittävä suuri että pysyy siellä

______

yks tuntemani isottelija aikoinaan osti pojalleen rippilahjaksi Volvo Amazonin, että saa "ajoissa harjoitella omalla pihalla".

kun kysyttiin kuikas hyvin se luulee pojan pihalla pysyvän, niin se oli kuulemma varmistettu :

"siinä Volvossa on vain 10 l tankki ja niillä bensoilla ei meirään tontilta ulos pääse"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 20:52

Tippaahan en mä kehu, sillä sellainen jehu on Kalle......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 21:03

Liekö totta? Mutta eihän autolla ajo vaikeaa ole, jos vain hallintalaitteet on kohdallaan. Mitähän värikästä siellä auton alla vilahteli, ettei vain olisi ottanut kyytiläisiä? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:26

No jaa. Miksei noita jälkikasvuja vois pitää mediasta irti. Taitaa taas olla rahastukeino. Antais isukki pojan ajella ja jos on maailmankartalle, niin annetaan toimittajien löytää. Miten nuo julkkikset oikeen hankkivat rahansa... siittävät pari mukulaa, joilla sitten rahastavat. Parin minuurin hommia ja tontut vaihtaa tiliä.... Hitsi, kun vehkeet on jo valtiolla....