Luontokuvista puhuttelevin on ollut: Ihmisen synnyttämät kyyt, mitä se kuvasi?

Avainsanat: ihmisen synnyttämät kyyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2010 - 07:47

Auto oli ajanut käärmeen yli ,jonka sisältä pursusi poikasia .Pokamme oli 7 .vtias hän oli noukkinut kaikki koppaansa ja leikellyt alakerran pöydällä ,laittanut leveelleen kuivumaan pöytien päälle.Kysyimme ihmeissämme mitä ne oikein on .Hain kyykäärmeet tuolta kun näin että auto oli ajanut niitten päälle.Poikamme näytti, kato äiti ja iskä täällä on myrkkyhampaat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 02:45

Hannu Ahosen vahvasti symbolinen "Ihmisen synnyttämät kyyt".

Kuvassa on tielle kuollut kyyemo poikasineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 07:36

Symbolinen "Ihmisen synnyttämät kyyt" kuvannut Hannu Ahonen.
Kuvassa auton alle jäänyt kyyemo poikasineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 09:17

ja tässäpäs se vuoden 2002 luontokuva

www.vuodenluontokuva.fi/medi...Ahonen.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 10:08

Vaikka en kyistä välitäkään - ainakaan omassa pihapiirissä - on kyllä säälittävä näky. En ajaisi tahallani kyyn yli, näitä tien ylittäjiä aina silloin tällöin näkee mökkitielläni. Vielä säälittävämpää on nämä kertomukset kiireisistä autoilijoista, jotka ajavat lintupoikueiden yli, vaikka olisi ollut mahdollisuus väistää muuta liikennettä vaarantamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 20:43

Se on varmaan ollut kyykkää pelaava etelä-karjalainen Saimaan norppa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 20:59

En pidä kyykäärmeistä, siksi ei kiehdo taulukaan.