Onko kenellä palvelu että puhelin ilmoittaa saapuneista tekstiviesteistä sekä sähköposteista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 01:26

Tekstiviestit ilmoittaa automaattisesti, mutta ei ilmoita sähköposteista. Ja hyvä näin, muuten olisi joka linja tukossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 05:46

Tekstiviestit piippaa mutta ei sähköpostit. Voin kyllä käydä katsomassa montako, mistä ja miten isoja mällejä on tullut sähköpostiin. Empä juuri availe niitä puhelimella, eläkeläiselle eivät ole tärkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 10:24

Tekstiviestit tulee kyllä,mutta ei sähköpostia.En tekisi sellaisella palvelulla mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 10:26

Tekstiviestit ilmoittaa, mutta ei sähköposteja. En tarvitse tuollaista palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 19:32

Eikös kaikki puhelimet sitten ilmoitakaan tulevista viesteistä, olen kyllä luullut että ilmoittaa. Olettaisin että jos puhelimessa on sp-palvelu, niin silloinkin puhelin ilmoittaa että sp:a on tullut. Itselleni en sitä palvelua ottanut. Tämä kone riittää ihan hyvin niiden mainosten vastaanottamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 20:21

Testattu on ja toimii. Turhanpäiväinen kapistus. En enää käytä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 18:13

Tokihan puhelin tekstiviestistä ilmoittaa, mutta saapuneet sähköpostiviestit pitää käydä erikseen tarkistamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 19:35

ei hitsi oo -mutta mun työkaverilla on. hänellä vaan eri työnkuva ku mulla ja sai sellasen. pahus