Mitä tarkoittaa TYÖSUORITE ?

Ymmärrän sanan putkimiehen , rakentajan ja muun ruumiilisen työn suoritukset.
MUTTA jos muijaani syytettin aikoinaan sosiaalityössään työsuoriteesta. Josta hän oli ylitöineen eri mieltä niin hänet painostettiin pois. Ei hallinnut alaa vaikka oli työmaansa korkeimmin koulutettu Psykolokian maisteri. Pomo pelkäsi pallinsa puolesta (pomo oli nainen).

Lisätty: 23.04.2010 - 21:57

Siis olikö tämä MEIDÄN tahto ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2010 - 20:16

Jos työ olisi herkkua herrat sen kaiken tekisivät.
Hyvää vappua!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 19:27

Työsuorite (urakka) voidaan suorittaa myös aikaveloitusperusteisena esimerkiksi niin, että työlle sovitaan enimmäishinta, jota työn suorittaja ei saa ylittää. Jos tunteja kuluu enemmän kuin niitä on arvioitu enimmäishintaan sisältyvän, niitä ei voi laskuttaa tilaajalta. Työ on kuitenkin saatettava sovittuun valmiuteen. Ylimenevät tunnit jäävät työn suorittajan omaksi vahingoksi.

Lainaus Suomelalta

Lähteet:
suomela.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2010 - 12:55

Ja höps!!! Liikaa psykologiaa lukeneet kompastuvat niihin lukemiinsa kirjoihin.... Olen nähnyt niitä lukeneita niiiin paljon, että lycka till. Kannattais ottaa se maalaisjärki käyttöön ja lopettaa ne itsesyytökset. Niin sinun kuin puolisosikin. Nauttikaa elämästä tällä hetkellä ja lopettakaa se vanhojen kaivelu. Elämä on mukavampaa nykyajassa kuin menneessä. Usko vain. Kohti kesää!! Anna palaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 14:17

Työsuorite syntyy silloin kun henkilö tekee joatin. jos ei tee yhtään mitään, juo vain kahvia, ei tule suoritteita. En nyt oikein ymmärrä mitä "psykologian amisteri" tekee sosiaalityöntekijänä?
Filosofian maisteri = psykologin koulutuksen yksi oppiarvo.
Suoraan sanoen, itselläni on erittäin "vaisu" näkemys ko. tutkinnon suorittaneiden työtaidoista.... kaikkeahan sitä voi mietiskellä.....
Työympäristössä heitä on...