Mihin käyttäisit kirpparekeä?

Avainsanat: lauta terva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 19:55

kirppojen metsästykseen tietty

__
Vanha konsti kirppojen pyydystämiseen on tuoreella tervalla tai liimalla sivelty laudanpala, kirppareki, jota kuljetetaan kasvimaalla rivien päällä. Pelästyneet kirpat hyppivät korkealle ja tarttuvat tervaan. Jos kirppoja on ollut paljon, kasvimaa kannattaa kääntää syksyllä syvään, sillä kirpat talvehtivat aivan maan pintakerroksessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 22:41

Pieniä poikia / tyttöjä laitetaan juutti säkkiin rauhoittumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 01:02

Kirppojen pyydystämiseen.

Vanha konsti kirppojen pyydystämiseen on tuoreella tervalla tai liimalla sivelty laudanpala, kirppareki, jota kuljetetaan kasvimaalla rivien päällä. Pelästyneet kirpat hyppivät korkealle ja tarttuvat tervaan. Jos kirppoja on ollut paljon, kasvimaa kannattaa kääntää syksyllä syvään, sillä kirpat talvehtivat aivan maan pintakerroksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 19:24

Kirppareen lisäksi löytyi muitakin hyödyllisiä vinkkejä:
www.hs.fi/asuminen/artikkeli...SI1VA02juw

Lähteet:
googlettamalla hs.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2010 - 20:05

No voihan kirpat ja pienet sirkat. En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta vastaa silti. Eläinten rehusta on kyse talvea varten.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2010 - 14:10

Mitä lienevät kirpat, en ole ikinä edes kuullut, en myöskään tuosta reestä.