Jokos oli puhetta siitä mihin vaivoihin koivun mahla auttaa?

Lisätty: 23.04.2010 - 18:58

Pisteet Timpalle, heh, heh hekottelee täällä hän.

Avainsanat: virtaa mahla kevät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 18:29

Vanha potenssilääke kun ei ota riippakoivusta

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi joka on nyt kyllä ylivoimaisesti paras.Heh, heh, hekottelee koko vappuväki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 16:54

näin kerrotaan myyntipuheissa :

"Koivunmahlaa on kautta aikojen käytetty erilaisten sairauksien hoitoon kuten reuman, nivelreuman, munuaissairauksien ja vatsahaavaan lievittämiseen. Mahlalla uskotaan olevan myös edullisia vaikutuksia koivunsiitepölyallergian hoitoon. "

näin kerrotaan tutkimusselosteessa :

"Mahla on pääosin (n. 99%) vettä, jonka kasvi on ottanut juurillaan maasta. Loppu 1% on kuiva-ainetta, joka koostuu lähinnä sokereista, glukoosista ja fruktoosista. Lisäksi mahla sisältää pieniä määriä hedelmähappoja, kivennäis- ja hivenaineita sekä valkuaisaineita. "

näin moni uskoo :

Koivunmahla - luonnon oma hyvinvointijuoma on kirkas ja raikas lasillinen hyvää oloa.

www.luontoyrittaja.net/215.html
www.arctic-flavours.fi/netti...amp;lid=10
www.hyvinvoinnin.fi/tuote/40...oivunmahla

Lisätty: 23.04.2010 - 17:50

ps. hyvää viiniä saa halvemmalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 17:48

Jospa se nostaisi potenssia korkeammalle. Kyllä sitä jotkut juovat ja kehuvat hyväksi lääkkeeksi.
En tiedä, yhden kerran olen saanut maistaa. En ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 18:09

Kyllä mahla hyvää on kun heti sen k'äyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 18:45

Hyvä Timppa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 19:28

Janoon,heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 21:24

Nyt miehet mahlalasit pöydälle, ja nauttimaan pienistä drinksuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 21:57

Timppa tiesi tarkoituksen!! Go go!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 19:03

On noiden miestin sitten sitä varottava.
Mutta näin kerrotaan:
www.yrttitarha.com/kanta/koivu/

Lähteet:
google