Pienkone pudonnut maahan Porvoossa,yksi kuoli. Nyt ne jahkailut alkavat sitten, lensi lumipilveen, mitä mieltä olet alkavatko?

tuleeko arvailuja puoleen tai toiseen.

Avainsanat: yle 1 uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 16:04

Varmaan syntyy jonkinlaista jupinaa, mutta nythän kentät ovat avoinna ja matkustajakoneet pysyneet reiteillään. Olisi aika ihmeellinen sattuma, että Porvoossa olisi jäänyt tuhkapilvi paikalleen. Surullinen tapahtuma, onneksi ei tullut suurempaa vahinkoa. Toki läheisille traaginen.

Kysyjän kommentti

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 15:13

ainahan niitä .. mutta eiköhän syykin selvene , kun musta loora löytyy .. uskoisin.. onneksi ei tullut enenpää vahinkoa .. mietin vain et ois voinut .. siellä kun on asutustakin .. hiukka kun ois aikaisemmin tippunut nii hyi kauhea mitä kaikkea ois voinut .. sattua , esim. neste ... tai en tiedä koneen lentoreittiä, mutta linnuntietä ihan siin naapuris ois ollut tai asutusta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 17:15

"Pienkone putosi maahan Porvoossa perjantaina. Onnettomuus tapahtui Emäsalon saaressa ."
www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

näitä pienkone onnettomuuksia sattuu aina silloin tällöin, harmittavan usein syynä on se että on menty katselemaan mökkirantaa tai jotain vastaavaa paikkaa liian läheltä ja menetetty koneen hallinta, eipä siihen sitten lumi- tai tuhkapilviä enää tarvita

spekulointiahan aina syntyy ja tietäjiä löytyy joka lähtöön

ps.
Elvis on kuulemma laihtunut 25 kg, joku oli nähnyt hänet Lontoossa lentokenttäjonossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 20:30

Putoamisen syytä tutkitaan pitkän aikaa. Kaksi kun jäi henkiin voi olla nopeakin tieto tapahtumista. Yksi yhteinen piirre kaikilla lentokoneilla on. Alas tulevat vaihtelevalla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 21:15

Surullinen tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 19:01

Ainahan sitä arvaillaan ja mitä hurjimmalla tavalla kun jotain sattuu. Totuus voi ollakin sitten aivan muuta kun se selviää.