Joko on perjantai putkessa ja viikonloppu alkanut?

Lisätty: 23.04.2010 - 15:19

Ihanaa viikonloppua kaikille. Itsellä alkavat työt huomenna ja 7 päivää on yhtä soittoa ennen kuin pääsee vapun viettoon. Sen jälkeen onkin ruhtinaallisesti monta vapaapäivää. Toivottavasti ilma lämpenee. Pitäisi ehtiä rantahuvilakin siivoamaan. Yleensä vapuksi olemme saaneet sen kuntoon ja viettäneet vappua siellä.

Avainsanat: harrastus viikonloppu vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 19:00

Kiitos samoin sinulle vaikka hieman myöhässä. Ei ole vielä putkessa, huomenna hommat jatkuu tuolla ulkona.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 15:19

eipäs ole vaikka olenkin juossut paikast toiseen kieli vyönalla niin sanoakseni , mut vielä kevyt erittäin kevyt pölyjen hätyytys ja ruanlaitto .. ehkä sit tai jatkan suosiolla aamusta sit ...no se jää nähtäväksi miten jaksaa, en ota turhia paineita ... sanovat nuo viisaat ja lukeneet .. et ei ole enään paljoakan pölypunkkeja , ovat siis sukupuuttoon kuolemassa, kiitokset teknolokian , joka on ne tuhonnut .. kuten imurit jotka ovat niin tehokkaita imemään punkitkin pois asutuksista ... hyvää viikonloppua napsulaisille , minä taas jatkan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 16:15

Aloitin viiikonlopun vieton jo aamulla, kun heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 16:30

Jees

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 17:31

enimmät kiireet siirretty ensi viikolle,
jos silloin sitten joutaisi puuttumaan asioihin,
viikonlopuksi lähden opettelemaan uusia asioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 18:25

viikoa vaille viisi vuotta on ollut viikonloppu. ablodeera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 19:13

Eipä ole perjantai putkessa ja viikonloppu alkanut sillä teen vielä kaksi työpäivää ennenkuin kuuden päivän työputkeni katkeaa yhdeksi päiväksi. Tuon vapaapäivän jälkeen minulla olisi tiedossa kolme päivää töitä ennen kolmen ruhtinaalisen vapaapäivän jaksoa vappuna. Ennen tätä nyt meneillään olevaa kuuden perättäisen työpäivän rupeamaa minulla oli kokonaiset yksi päivää vapaata kuuden työpäivän jälkeen. Et siis ole Mariaana ainut joka joutuu tekemään useita työvuoroja peräperään halusi, tai ei. Minä lohduttaudun tässä tilanteessa sillä ajatuksella että pitkät ja raskaat työvuoroputketkin toinen toisensa jälkeen on parempia vaihtoehtja kuin kokonaan työtä vailla oleminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 19:16

Onhan se. EI ura- eikä ryyppy putkessa mutta vappulehtikin on ostetti varmuudeksi jo etukäteen ja yliopistolta se perinteinen teekkareiden vappujulkaisu HÄSSI. On ollut melko kolea päivä ja sadellut milloin mitäkin. Mökin siivous jää kyllä tuonnemmaksi kun vaunu täytyy hakea ja laittaa kesäkuntoon ja teettää keväthuolto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 19:57

Onhan tuo viikonloppu tullut taas, ilokseni vanha työkaveri tulee viikonloppukylään.
Olisi vain lämpimämpää, kun saa toppatakkia vetää päälleen , että tarkenee.
Työn iloa Sinulle sitten vain toivottelen.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 20:26

On alkanut. Tavarat pakettiin ja huomenna muutto mökille. Kuhaa ja ahvenia on tullut jo verkosta. Luonnon ja vapauden aika on koittanut. Lokakuussa paluu takaisin kaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 20:51

Ei vielä, huomenna kiirus ilta. Mutta oikein hyvää viikonloppua kaikille!!!