Mitäs se luolamies söi aamiaiseksi?

Lisätty: 23.04.2010 - 13:37

Pari reissumiestähän se söi...ja ciby tiesi, tap, tap.

Avainsanat: aamupala tärkeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 12:52

reissumiehen .. :))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 09:55

varmaankin yön yli raakakypsynyttä lihaa raikkaan lähdeven ja tuoreen vesikrassin kanssa

Lähteet:
mielikuvitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 10:00

Vesi vanhin voitehista, viina juomista jaloin.
Napanterit otti ja sitten kuivattua lihaa, arvelisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 10:05

Liha- tai kalapitoinen aamiainen. Ei tainnut olla vilja sotkemassa ruoansulatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 10:18

En tunne kuin noita Otaniemen luolamiehiä;
luolamies.blogspot.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 12:13

Tähteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 12:15

Raamatussa kerrotaan ainakin hedelmä- ja viikunapuista. Jumala lähetti taivaasta mannaa 40-vuoden korpivalleuksen aikana, heinäsirkat olivat myös ravintona. Juomana vesi ja jo silloin oli viini käytössä.
Terveellisempi oli ruokavalio silloin. Ja olihan luvallista syödä eläinten lihaa, en nyt ala käsittelemään miten valmistettua, sen voi jokainen lukija itse selvittää.

Lähteet:
raamattu ja oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 12:24

Kuvittelisin,että jotain kasveja ainakin ihan alkuun kun ei saanut eläimiä kiinni ja en tiedä niistä hampaistakaan olivatko petomaiset siinä vaiheessa...?Ja ehkä eri elikoitten munia...?Mahtaako sitä tutkijatkaan osata kuin arvuutella?Nytpä tuli kysymys johon ei tosiaan voi (ainakaan minä) varmuudella mitään sanoa.Ehkä söivät kalaa,ehkä eivät sanoisi Matti N....;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2010 - 18:52

Reissumieshän se taisi olla, tuskin Oululaisen valmistamaa silti.