Kuinka monessa kaupungissa/paikkakunnalla olet elämäsi aikana asunut?

Eli kuinka monella/monessa ja asutko nyt siinä kaupungissa, paikkakunnalla, missä tunnet olosi 'kotosimmaksi', mukavammaks, jne, kyl te tiiätte mitä mä täs yritän kysyy vähän kankeesti kylläkin....kaukanakin synnyinseudultasi? olisiko joku aiemmista asuinpaikoistasi mielestäsi parempi vaihtoehto kuin nykyinen?

Lisätty: 26.08.2008 - 20:19

Eli jos asuu useassa paikassa voip ne juuret jäädä saamatta elämäänsä?

Niin unohtu tätä kyssäriä laatiessani laittaa ne omat asumatietoni tähän: tampere, lempäälä, kulju, vatiala, viiala, porvoo, lahti, uusikaupunki, hämeenlinna, sveitsi, helsinki, en tiiä tuliko ees kaikki, vanhemmillani pitänyt ilm. kiirettä, onkohan muuttoautoo ees ehitty purkaa välillä, höh, ja nää ei oo missään aikajärjestykses kun en sellasii ees muistais..

Avainsanat: paikkakunta elämän aikana kaupunki mukava kotoinen synnyinseutu kaukana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 20:10

Koko ikäni samassa kaupungissa, kaupunginosa on vaihtunut eli nyt on kolmas, mutta tästä ei enää muutu. Kerran olen asunut vähän aikaa ulkomailla työn takia ja opiskelun vuoksi eri paikkakunalla, mutta periaatteessa aina ja ikuisesti täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 18:42

kun synnyin iskä ja äippä asui lauttasaaressa. kun olin ehkä vuoden, muutimme länsimäkeen.
kun olin n. 5 vee muutimme tänne missä tällähetkelläkin asun.
ja jos vaan ei ole pakko niin en muuttaisi täältä mistään hinnasta.
tietysti sitten jos työnvaihdoksen tai jonkun muun tärkeän (pakottamana)
(pari opiskelu vuotta lohjalla ammattikoulun asuntolassa aikoinani.)

Lähteet:
oma muisti tää, joka tuppaa joskus olemaan huono

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 22:39

kirjoilla olen ollut koko ikäni Helsingissä ja asuntokin on löytynyt koko ajan kehä ykkösen sisäpuolelta. Tilapäisesti olen oleskellut Tampereella, Kuopiossa, Oulussa ja Rovaniemellä ( 6-9 kk kerrallaan ) ja sitten ulkomailla parissa kymmenessä kohteessa muutaman viikon/muutaman kuukauden pätkiä kerrallaan.

Juuret tukevasti ratikkakiskojen välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 23:25

Toistiseksi yhdeksän suomalaista onnelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2008 - 00:05

3 kk käynyt olemassa Limassolissa, 2 vuotta opiskelemassa Toholammilla ja koko muun ajan Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 12:19

Naantali,Raisio,Turku ( vuoden Helsingissä,en viihtynyt).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 14:24

sama osoite, sama mökki, kestäähän ne nyt ainakin sata vuotta