Onko Risto Rasan tuotanto mielestäsi pliisua?

Avainsanat: risto rasa runoua pliisua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 00:47

Risto Olavi Rasa (s. 29. huhtikuuta 1954, Helsinki) on suomalainen runoilija, ammatiltaan kirjastonhoitaja. Hän kirjoittaa lyhyitä, naivistisen avoimia ja arkisen lämpimiä runoja luonnosta, kodin piiristä ja rakkaudesta. Rasa tunnetaan erityisesti luontolyyrikkona.

Minulle liian pliisua, mutta vain minun mielipiteeni. Tommy ja Paolo ovat suosikkejani. Samoin Anne-Mari Kaskisen tuotanto kolahtaa minuun.

Kysyjän kommentti

Kiitos, Rasasta en luovu, mutta en myöskään Tommystä enkä Paolosta. He ovat mahtavia myöskin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2010 - 00:30

Kävinpä wikissä katsomassa kenestä on kyse. Minulle tutustumaton runoilija. Täytyypä pistää korvan taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 00:57

huonosti tunnen ruotta ja runoilijoita, Rasaa en ollenkaan
hyvin vähän olen törmännyt sellaiseen joka sytyttäisi, nyt pikavilkaisulla Rasakaan ei sellaiselta vaikuttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 08:59

Runoitta en niin kovin tunne, mutta Risto Rasa on nimenä tuttu eli runoilijana tunnettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2010 - 14:38

Runous ei ole niitä minulle tärkeimpiä aiheita. Tämäkin runoilija täysin outo nimi. Vilkaisin hänen runojaan äsken, ei sytyttänyt.