Kivaa kesän odotusta kaille ihannille napsukavereilleni..palaan jossakin vaiheessa..

Täältä olen saanut paljon ihania ysäviä..kiitos teille kaikille ihanille kavereille..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.04.2010 - 23:49

Pakko palata sinun yhteen aiempaan kyssäriisi. Älä luovuta, olet vahva ja jaksat kyllä. Huili hieman ja mieti heti huomenna uudestaan. Mutta jos sinusta oikeasti tuntuu että tarvitset meistä taukoa, niin ota aikaa itsellesi, ja tule takaisin sitten kun jaksat. Kaikkea hyvää siksi aikaa.

Kysyjän kommentti

Enhän raaski teitä jättää...kun on suuri osa ihania kaveria napsussa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 20:33

Oikein kaunista ja hyvää kesän odotusta sinullekin Liisukka. Tule pian takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 20:34

kiitokset itsellesi .. oikein kivaa kesää , mut älä sit meittii kokonaan unhoita .. kurkkaa välil ja anna tietoa miten olet jaksellut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 20:48

Luannikast kessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 20:59

Kivaa kesää sinulle,pidetään yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 21:43

Aurinkoista ja rentouttavaa kesää Liisukka. Eino Leinon sanoin toivotan sinulle jo nyt kaunista keskikesän juhlaa.

Juhannus

Minä avaan syömmeni selälleen ja annan päivän paistaa.
Minä tahdon kylpeä joka veen ja joka marjan maistaa.
Minun mielessäni on Juhannus ja juhla ja mittumaari, ja jos minä silloin itkenkin, niin siellä on sateenkaari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 22:01

Liisukalle ihania kesän hetkiä.Kait vielä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 23:54

Kiitos itsellesi. joskus on hyvä huilata. pailethan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 00:22

Heippa vaan liisukka. Tapaillaan napsuttelun merkeissä.
Hyvää kevättä ja kesän odotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 05:42

Hyvää ja leppoisaa jatkoa, missä merkeissa sitten kuullaankin Sinusta.

Lähteet:
omat aivot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 10:11

Hyvää kesän odotusta sinulle Liisukka.Tuli vvarmaan väsymys täällä olemiseen.No kyllä lepo auttaa ,astut siis myöhemmin meidän seuraan jälleen.Katsotaan sit kun taas maisemiin tulet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2010 - 14:40

Huilaahan nyt kunnolla, niin jaksat sitten taas napsutella.