Mikä on lempi-Telvisio Ohjelmanne ?

Minulla mm. Salatut elämät..

Avainsanat: tv-ohjelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 20:23

minä taas tykkään sisustusohjelmista , kaikesta mistä saa kivoja vinkkejä sisustukseen , myöskin puutarhaohjelmat , no kaikki ne ohjelmat mistä voi itsekin jotain uutta aina oppia :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2010 - 20:31

Kun sitä kaikkein parasta ei ole, suosin sisustusta ja taide ohjelmia. Joita tarjotaan telkussa erittäin vähän ja hyvin harvoin. Katson paljon ajankohtaisia ja dokumentteja. Suomalaiset ovat suosiossani. Seuraan sarjoja hyvin vähän. Mutta kun minulle iskee elokuva buumi, laitan hyvän leffan pyörimään, ja haen hyvää naposteltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 21:48

Antiikin historiaa käsittelevät dokumentit, ajankohtaisohjelmat ja ainoa sarja jota seuraan on Emmerdale. Vapaa-aikaa on niin rajoitetusti, että mieluummin olen harrastusten parissa (liikunta, lukeminen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 22:02

Turvetta ja timanttia ja kotikatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2010 - 23:45

Emmerdale. Se on niin aito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 23:49

Tällä hetkellä ajankohtaisesta ydinvoima-asiaa käsitteleviä asiaohjelmia, niistä ei täällä näköjään saa keskustella.
Ainakin viimeisin "Kysymys" poistettiin, vaikka oli ihan asiaa.
Joku närkästynyt varmaan ilmoitti sen "Ilmoita asiaton vastaus"
paras vain keskustella kakkuresepteistä, ne ei räjähdä kasvoille.

Lisätty: 23.04.2010 - 00:22

ja käyttäjän raijasivu tili on näköjään poistettu ?
mutta vanhat kysymykset ovat säilyneet - vielä.
Kysymykset 31709- 31713 väliltä poistettu ?
- ennen justuksen tykitystä.
moni varmaan huokaa helpotuksesta,
mutta häpeää asennettaan 4-10 vuoden kuluttua.
Katsotaan poistetaanko minut seuraavaksi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 00:20

Ajankohtaisohjelmat kokonaisuudessaa YLEn kanavilta TV1 ja TV2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 03:34

Se on lempi televisio-ohjelma.

Mä katson tiededokkareita ja seuraan scifi-sarjoja. Lähinnä esimerkiksi Tähtiporttia ja Myytinmurtajia ja sellaista. Sekä ykköseltä tulevaa Katua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 05:38

Aamusydämellä sunnuntai-aamuisin, 45 minuuttia, Suomi expres, A-studio, Arto Nyberg ja kiinostavat dokumentit. Joku jää joskus katsomatta. Mutta katson netissä TV7.

Lähteet:
oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2010 - 14:42

Luonto- ja eläinohjelmat.